Hee allemaal, thanks voor jullie lieve reacties! De babyshower was erg leuk en ik ben lekker verwend met kleine cadeautjes en er werd natuurlijk naar de babynaam geraden. Mijn beste vriendin en moeder zitten zoooo dichtbij (hoe dan!?) ?
Gisteren weer controle gehad in het ziekenhuis. Ik mocht gelukkig naar huis maar mijn nier- en leverwaarden waren wel doorgestegen. Conclusie is donderdag weer dezelfde onderzoeken en hopelijk nog een weekje rekken. Met 38 weken (ergens komende week) word ik ingeleid. Of natuurlijk eerder als ik ziek word. Maar voel me eigenlijk prima ??
@zwangeryes er was eigenlijk niet iets heel bijzonders dat ik wist dat de bloeddruk en bloedwaarden niet goed waren. Ik had pittige hoofdpijn en dacht toch ff laten checken. De afgelopen dagen heb ik een roeserig gevoel (alsof je de hele dag in de sauna hebt gezeten) en hou ik iets vocht vast. Verder niet eigenlijk, maar blijkbaar toch reden tot zorgen.
@MamaNB mbt je vraag over kraamvisite: wij hebben gehoord dat als de kraamhulp er is er niemand mag komen. In het ziekenhuis max. 2 personen en alleen tussen 19-20 uur. Thuis doen we denk ik alleen onze gezinnen en inderdaad niet tegelijk. We denken ook niet dat we de baby in handen geven van anderen de eerste week. En daarna sowieso nog even met mondkapje op. Onze families boden al aan om ook een zelftest te doen voordat ze komen. Vriendinnen doen we denk ik vanaf week 2 of later. We moeten het ook maar even zien ? weten wij veel hoe we ons dan voelen. Ik kreeg nog de tip van vrienden die paar weken terug een kleine hebben gekregen om bijv. met de regenhoes over de kinderwagen boodschappen te gaan doen zodat niet iedereen erboven gaat hangen! Vond ik heel slim ?