Uitgerekend december 2021

Nou hier zijn vanochtend vroeg de vliezen gebroken! Mocht na controle in het ziekenhuis naar huis om het af te wachten. Sinds 19u heel af en toe een wee. Straks lekker slapen denk ik en dan zal het of doorzetten of niet. Morgenochtend sowieso weer een controle staan! Uiterlijk zaterdag inleiden als het niet doorzet. Ik ben stiekem heel blij dat mijn lichaam iets van voorbereiding zelf doet!! Het inleiden sla ik natuurlijk het liefst over. Spannend! En totaal niet verwacht al omdat ik vandaag 37+4 ben. Kindje was ook ingedaald nu. Niets van gemerkt overigens.

Dank voor alle kraambezoek tips! Kan ik zeker wat mee.
Spannend allemaal. Nu echt december! En gebroken vliezen Jessie, dat kan niet lang meer duren!
Zet hem op allemaal :)

Pfoe ik vind het hier toch wel erg spannend worden hoor! Ben echt heel alert steeds of ik wat voel. En écht afleiding zoeken/vinden wordt steeds lastiger! 

Ik heb hetzelfde Emma. Jij hebt nu die 40 weken grens bereikt hè.. dan is het al helemaal zo wachten wachten.
Heel erg veel plannen doe je toch niet meer. M'n huis is gewoon schoon en dat hou ik bij dus in principe hoeft daar ook weinig aan te gebeuren en grote klussen zijn echt weer te veel dus die laat ik ook liggen :p
Zitten en liggen is niet meer lekker, wandelen gaat niet meer soepel. Dus ergens ver weg heen doe ik ook niet meer. Fietsen gaat ook niet makkelijk meer. Gelukkig dit weekend wel weer afleiding van Sinterklaas.. ga jij het vieren bij familie of zo?

@emma/zwangeryes ik herken het wel hoor. Af en toe dingetje in huis en soms eens effe visite ontvangen of op visite. anders maak jezelf helemaal gek. Sinterklaas is zeker leuk om naar uit te kijken. 

@jessiejm spannend, succes

Terug
Bovenaan