Uitgerekend december 2021

@mirjamvd ja ik heb dit vd week ook 2x gehad, krampen en koud en misselijk..en nu ook weer niet zo fit...maar nog niet het idee dat er al echt iets gaat gebeuren. Maar met dit somber en koud weer en dan mezelf zo voelen en veel alleen thuis zitten..hoop echt dat het niet te lang meer gaat duren hoor!

Inleiden bij 39 weken is over het algemeen wel medisch ja. Óf de vrouw trekt het ècht niet meer, of het kindje groeit niet goed meer of is te groot. Of er is zwangerschapsdiabetes, pre eclampsie en dat soort dingen. Maar niet zo maar omdat die laatste weken echt nog uit kunnen maken voor de baby. Bij mij kan je met 41 weken kiezen voor een inleiding. Dat houden geloof ik de meeste verloskundigen wel aan toch? 
Hier onwijs veel steken. Ik denk (of hoop) dat het met de indaling te maken heeft want het doet pijn.. en ik krijg meer kramp in m'n voeten en kuiten weer.

Gefeliciteerd Jessie! ? Super leuk! Lekker genieten en elkaar leren kennen nu ?.
pfoe ZwangerYes, beide na 41 weken.. Dat kan dat nog even duren. Maar wil niet alles zeggen toch? Misschien is deze wel een nieuwsgierig aagje en komt ze/hij eerder ?. 
Spannend hè al die tekenen die je lichaam aan geeft. Ik heb sinds woensdag elke dag wat meer voorweeen. Maar je kunt dr geen pijl op trekken wanneer het dan gaat gebeuren haha. Nouja morgen komt verloskundige, hopelijk kan ze dan zeggen of er al wat aan het gebeuren is en misschien strippen.   

Gefeliciteerd Jessie en kleine Fos! Geniet van elkaar :). Hopelijk gaat het herstel goed en kan je ook lekker naar huis. 
@de rest: bij mij begint het ook steeds meer een beetje te rommelen, maar geen idee hoe ik alles moet interpreteren haha. Ze zeggen dat je het echt wel weet als je een wee hebt.. ben benieuwd! Ik ben nu 37+1 dus mag best nog ff duren. 

@nicolevds ja echt je gaat op een begevend moment denken ow weer zo kramp of ik voel me weer zo het zou vast niet zo zijn tot dat het straks wel keer zo is en ik denk ik dan type zou zijn ik veel ste laat bel. Ind vroeg donker regenachtig en veel alleen omdat je partner werkt. Is ook niet chil.
@zwangeryes oké ja dat dacht ik al stiekem wel beetje. Bij ons is het ook bij 41 weken gaan ze pas stappen ondernemen zoals eerst strippen en later volgens mij pas inleiden in die week rond de 42:

@emmavb spannend hoor morgen. Ik zou woensdag ook wel willen weten ben dan 38+5 of er al beetje ontsluiting is maar ik ben beetje bang hoe ik dat moet brengen. Hoe ver was jij nu ook alweer volgens mij beetje zoals mij toch ?
@jl ja dat klopt het voelt anders maar m'n moeder zegt ook weer bij de een doet pijn ander niet dus het kan bijna hetzelfde voelen. Alleen op internet staat als je rugweeen heb die zijn weer constant. Dus geen idee:):

Ow mijn darmen echt hoor ik denk wel voorbereiding is. Hebben meer daar last van?

Is er trouwens nog een watchapp groep ooit opgericht ?

Nou ik denk niet dat je snel te laat belt hoor. Het begint met voorweeen en krampen maar op een gegeven moment wordt het wel gewoon echt niet prettig meer. Dan ff kijken wat een douche doet en als het niet afzakt zijn het meestal weeen. Als je dan belt dan ben je gewoon op tijd :) 
We hebben een Whatsapp groep maar die zit vol. Dat is vanaf het begin van de zwangerschap al. Als er meerdere eentje willen kunnen we wel een nieuwe aanmaken denk ik?

Terug
Bovenaan