Uitgerekend december 2021

Ik ben ruim 37 weken en ben het al beu ;) sinds 34 weken met verlof, maar hebben op dit moment zoveel familieleden corona of contact gehad met iemand met corona dat ik niet veel op visite kan of zelf durf te gaan...Dus opt gemakje huis aan kant houden en lang leve Netflix en diamond painting en de grote stapel Libelle's die ik van mn ma heb gehad ;)
Maar hoop toch echt niet dat ik nog weken zo moet zitten hoor..pff.. :(

Ja precies Zwangeryes, ben nu 40+2 dus kan elk moment gebeuren. Maar kan ook nog 1,5 week duren ofzo ?. Wil het liefst ook gewoon dat het spontaan begint ipv inleiden. Waarschijnlijk wel strippen dit weekend (als dat al kan). Maar net als Nicole zie ik ook niet veel meer mensen. Ben echt wel bang om Corona op te lopen of griep ofzo. Om de dag even naar m'n ouders, wat boodschapjes doen, vandaag en gisteren huis gepoetst, alle lades uitgemest en heb al 3 keer ramen gewassen in paar weken haha. Sinterklaas vieren we bij beiden families pas volgend weekend, dus daar zijn we denk ik (hoop ik ?) niet bij.  hoe ver zijn jullie nu zwanger? En gaan jullie Sinterklaas vieren? Jij had al 2 kindjes toch ZwangerYes? 

Haha ja dat hadden wij ook. Twee weken geleden mijn hele ouderlijk gezin en vorige week m'n hele schoongezin. Opeens drie weken geen afspraken meer.. saai hè dan. 

Ja ik heb twee kinderen. Eentje van bijna 5 en een van net 2.5. dus geen Sinterklaas is geen optie :p. Ik ben 5 dec uitgerekend dus 39+5 vandaag. Maar m'n dochter kwam met 41+1 en m'n zoon na inleiding met 41+5. Dus ik zal nog even moeten vrees ik ?

Hee allemaal! Gisteren is onze zoon Fos geboren om 18 uur. Uiteindelijk spontaan en lekker op tijd met 37.5 weken? de vliezen braken donderdagochtend en sinds de nacht van donderdag op vrijdag zijn we in het ziekenhuis. Hier gaat alles goed en hopelijk straks naar huis. Eerst maar eens lekker elkaar leren kennen!

@nicolvs. Ik snap het zo vervelend. Telkens maar weer wat verzinnen. Bij ons heeft me kleine neefje het. Gaat Sinterklaas niet door word het doorgeschoven. Geen idee of dan wel kan. Ik heb hem wel gezien en me ouders en me zus dus vingers crossen niemand het krijgt of zelf niet anders word het als ik desnoods wel beval een saaie kraamweek en dat wil ik niet ?

@jessiejm gefeliciteerd en geniet ervan
@meiden ik merk wel dat ik nog wel af en toe een afspraakje maak maar niet hele bijzondere dingen meer ouders of even een vriendin uurtje op bezoek. Vandaag ben ik 38+1 ik voel me sinds gisteren avond ook weer niet zo fit en veel krampen enzo. Dus we gaan het wel zien.

Terug
Bovenaan