Uitgerekend december 2021

@zwangeryes. Ja ik snap het. Je merkt ind denk ik wel het verschil. Moet zeggen bij mij met de dag erger word. Afwachten. Okee, nee dan houd ik het gewoon bij dit forum want ik denk niet er veel zijn die nog willen.

Hoe gaat het met alle kersverse moeders en met alle aanstaande moeders?

Over precies 1 week word ik ingeleid merk echt dat ik er met de dag steeds bewuster mee bezig ben en dat ik t ook super spannend vind allemaal. Erg zoekende naar ervaringen van moeders die ingeleid zijn maar aan de andere kant t ook maar gewoon over ons heen moet laten komen denk ik..

Ik wordt morgen ingeleid! Gisteren controle gehad bij verloskundige, was mn bloeddruk opeens te hoog. Dus door naar zkh, daar bleef bloeddruk hoog. Gelukkig geen eiwitten in urine maar in bloed al wel afwijkende waarde dus dreigende zwangerschapsvergiftiging. Is wel even schakelen opeens! Morgen 38 weken zwanger en werd me elke keer verteld dat bij 1e zwangerschap kindje meestal pas na de 40 weken komt dus dacht dat ik nog wel even tijd had ;)
Maargoed morgen gaan ze dus balonnetje plaatsen en dan moet ik vrijdag terug voor de rest..ben benieuwd! Slaap al week superslecht, vannacht ook weer gewoon 3 uren wakker gelegen! Dus hoop dat ik vanmiddag en vannacht nog beetje kan bijslapen...

@nicolevds @zwangeremerel spannend hoor . Waarom word je eigenlijk ingeleid Nicole? Ik ben vandaag ziekenhuis voor de kleine geweest echo en de kleine is kleiner dan normaal maar niet te klein. Ik hoop de kleine snel komt nu bijna 39 weken en zoveel voorweeen. 

@Nicole oh wat spannend zeg, snap dat dat even schakelen is!!! In mijn geval heb ik zelf de keuze gehad dus dat is weer een hele andere situatie. Vanmiddag laatste keer naar t ziekenhuis om vragen te kunnen stellen. Hoop dat alles goed en voorspoedig bij jou verloopt! Succes! ?

Succes morgen en daarna Nicole! Ik zou dat ook even schakelen vinden hoor. Maar liever natuurlijk dat jullie beide gezond door de bevalling heen komen! 
@Merel maar ergens ook wel fijn dat je weet waar je op moet rekenen toch! Al kan het natuurlijk nog steeds zo zijn dat de baby spontaan komt deze week.. 
Ik heb een extra groei echo gehad vandaag vanwege m'n corona besmetting en dat ik afgevallen was - volledig gerustgesteld, m'n kleine meisje groeit heel goed door en zelfs een beetje aan de bovenkant van de curve. Ze heeft nergens onder geleden lijkt het! 

Terug
Bovenaan