Uitgerekend december 2021

Succes met de inleiding Nicole!
Gek hè Merel, ik word ook volgende week ingeleid (omdat ik dan 41+4 ben en de keuze was dat ik me uiterlijk met 41+5 moest laten inleiden). Dus dan heb je volgende week gewoon een kind. Gek maar fijn. 
Fijn jl! 

Nou ik lig intussen in ziekenhuis voor de inleiding. Was nog ff een “rollercoaster” want werd gisteren gebeld van ja sorry er is morgen toch geen plek dus we verzetten het naar vrijdag. Maardan moest ik vandaag wel op controle komen en een kwartier voordat ik daar naar vertrok werd ik weer gebeld met ‘goed nieuws, je kan vandaag wel ingeleid worden!’. Dus t’is elke keer even schakelen. En ja nu is m’n man er natuurlijk niet bij want zou alleen controle zijn vandaag dus hij is gewoon gaan werken. Maar kan gelukkig wel gelijk deze kant opkomen mocht er iets zijn of zou ik toch moeten blijven ofzo..

Hee allemaal, even niet op het forum gekeken. Wow wat is zo'n eerste week heftig. Het fysieke herstel gaat goed, maar mentaal vond ik het vooral heel zwaar en soms nog. Ons ventje doet het verder heel goed en is heel lief! Sinds gisteren komt hij gelukkig wat aan. Hij is erg klein (maatje 44, gekomen met iets meer dan 37 weken) en heeft dus veel voeding en warmte nodig. Best intensief? maar ook mega genieten met zn drietjes! Kan alleen niet wachten totdat ik naar buiten mag met de kleine man.

Tsjonge Nicole, niet te doen inderdaad die onzekerheid nog even.. maar gelukkig gaat het door en kan je man meteen komen. Hoe gaan ze inleiden bij je? 

Ze hebben net een ballon geplaatst. Baarmoedermond was al wel iets verweekt en kleine cm ontsluiting. Morgenochtend terug voor breken vliezen, tenzij ik vanmiddag ballon al verlies of bevalling al vanzelf begint. Bloeddruk was nog aan hoge kant, maar zakte later weer iets dus mag volgens mij zo gewoon naar huis :)

Fijn dat je weer naar huis mocht! Zet hem op morgen :D prima datum 10 december. 
Lekker dat je al begint met die kleine cm ontsluiting. Dat maakt het plaatsen van de ballon wat makkelijker :) 

Terug
Bovenaan