Uitgerekend december 2021

@nicole @jl nee hellaas wel hoop gerommel. Vrijdag nieuwe poging strippen en anders maandag intake ziekenhuis voor inleiding.

@Emma gefeliciteerd met de kleine.

Hier ook bevallen vannacht! Super goed gegaan! Geen tijd meer om naar het ziekenhuis te gaan zoals ik wilde, maar heel goede ervaring nu thuis.

Emma, gefeliciteerd met Nora! Fijn dat jullie nu thuis zijn en lekker van elkaar kunnen genieten. 
Zwangeryes jij ook gefeliciteerd! Snel en thuis bevallen, dat klinkt best oké haha. Een jongetje of een meisje? 
Mirjam, succes vandaag, ik duim dat het strippen werkt. 
Ik denk dat het voor mij zeker tot de feestdagen duurt. Nu precies 39w. Eerst hopelijk van die kies ontsteking af :(. Wie is er nog meer met ons aan het wachten? 

Gefeliciteerd voor de dames die bevallen zijn. Geniet van deze bijzondere tijd!!

Hier ook in afwachting, vandaag 38 weken. Hoopte stiekem dat het deze week wel zou gebeuren, maar de verloskundige zei al dat ik rekening moet houden met 40 a 41 weken, gezien het de 1e is en dit vaak langer duurt. Hopelijk komt het toch nog iets eerder haha

Gefeliciteerd dames met de kleintjes. En voor de dames die nog moeten veel succes. Het einde is bijna in zicht, en het komt zeker goed.

Het blijft raar als ik mij bedenk dat vandaag de uitgerekende datum was maar Logan alweer 3 weken is. Wat gaat de tijd snel pffff. Nu lekker slapeloze nachten haha... Hebben meer mensen er al last van? Die van ons slaapt overdag uitstekend maar snachts is het feest.

Terug
Bovenaan