Uitgerekend december 2021

@zwanger yes. Gefeliciteerd. 

Hier is alles nog rustig nu 40+1. Maandag intake ziekenhuis omdat, de baby zo erg tegen mijn organen drukt. Maar ik hoop gewoon dat de baby nog uit zichzelf komt. Wel steeds meer klachten die horen bij begin van een bevalling. Ontlasting en lekkende borsten en slijmprop verloren. We gaan het meemaken.

Geniet allemaal van de kleintjes:). En de rest die ook nog effe moeten. Hou vol.?

@cheza ja bizar he! Ons zoontje is ook al 2 weken en 1 dag. Terwijl ik morgen pas uitgerekend zou zijn! Wij slapen ook amper. Hij slaapt vrijwel niet tussen 22 en 04 uur. Overdag mierzoet haha. Soms drijft t ons tot wanhoop, maar het consultatiebureau zei dat we alles goed doen. Het is waarschijnlijk nog gewoon zn dag/nachtritme is wat hij nog niet echt heeft.

Jaa heel herkenbaar. Evi is 1 week oud, ze heeft 2 nachten super geslapen dus we dachten yess…dit gaat helemaal goedkomen! Maar daarna was het gedaan met de jubelstemming..overdag is ze mierzoet, slaapt veel. Je kan haar na de borstvoeding zo wegleggen, wakker of slapend, maakt niet uit. Maar s nachts, tussen 12 en 4 ongeveer, zijn we wel 1,5 of 2u bezig. Ze moet eerst goed en diep slapen voordat we haar terug kunnen leggen, anders gaat ze weer huilen. Kraamhulp zei waarschijnlijk dag/nachtritme nog omgedraaid. Ook omdat ze tijdens zwangerschap ook rond die tijd heel actief was in mn buik. Maar ze zei ook dat dit goed gaat komen, als ze overdag gewoon in het daglicht ligt en snachts in donker, draait haar ritme vanzelf om..hopelijk duurt dit niet al te lang…

Heel herkenbaar het overdag slapen en snachts niet! Noor is nu 3 weken & 4 dagen.
Moet wel zeggen dat sinds 2 dagen Noor steeds moeilijker weg te leggen is, zowel overdag als snachts. Hoop dat dit niet erger wordt en dat het tijdelijk is haha. Vanacht was ze 4 uur achter elkaar wakker en vanmiddag 5 ?‍♀️.Ze wil vooral op ons slapen ipv in bed. Heel knus en gezellig natuurlijk en ook helemaal oke maar snachts is dat wel een dingetje.
Ik houd maar steeds in mn hoofd dat het tijdelijk is en dat ze de aandacht gewoon nodig heeft. Voor je het weet is ze groter en wil ze niet meer vastgehouden worden.
Ik heb iig wat draagzakken besteld dus ga daar een fijne uitzoeken zodat we overdag toch nog wat kunnen doen! ☺️

Hier ook babynieuws! Onze zoon Jefta is vorige week zaterdag geboren met 39+2. Toch wel even andere koek nu, met een kleuter die nog rondloopt?
Heel herkenbaar dat tussen 12-4 wakker zijn. Vannacht was het zelfs tot 5 uur feest?‍?, terwijl de afgelopen nachten toch redelijk gingen en je hem niet hoort overdag. 
Probeer me inderdaad maar vast te houden aan het feit dat dit hele kleine prille zo kort duurt.. 
Succes allemaal voor de 'wachtende'!!

Gefeliciteerd mamaNB met jullie zoon! ? 
Leuk om van jullie al wat babyverhalen te lezen, sterkte met de slapeloze nachten allemaal! MyrtK prima om een baby groepje te starten hoor. Deel je een link naar een nieuw topic? 
Mirjam: heel veel succes vandaag, het is eindelijk zover. Zet m op! 

@mamanb gefeliciteerd 

@jl ja vandaag de intake alleen jammer genoeg. Morgen of woensdag word denk ik pas de rest gedaan. Ik kan niet meer wachten. Een troost ik heb een rotte kies dus hopenlijk mag ik vandaag nog naar de tandarts. En ik hoop de kleine dat hoor je vaker zich nog aanbied voordat ze met de rest starten. Wij zijn er thuis beide wel klaar mee en voor. Men vooral al die appjes van iedereen. En en en ?? En is het al bezig? Herkenbaar ?

@jl ik las net terug jij ook kies ontstekening had. Ben je ook nog naar de tandarts geweest? Ik kon gisteren naar zo'n nood maar dan betaalde je de mep en die durfde het eig niet aan maar later wel omdat ik lag te huilen van de pijn en de vk hadden we gebeld en die vond niet normaal dus die had nog gebeld. Maar dan moest ik 40 km rijden dat durfde we niet aan. Nu vandaag bij me eigen tandarts hoop ik . En dan rukken ze hem er maar gewoon uit. Hij is ook ineens zwart en er is al stuk afgebroken. Doe maar de goedkoopste manier hihi.

Terug
Bovenaan