Uitgerekend december 2021

Ik kan al een hele tijd niks plaatsen, maar weer een poging doen. Heb de app gedownload...

Kim, mijn eerste twee zwangerschappen leken erg op elkaar. Bij de tweede iets meer overgegeven. Nu eigenlijk weinig misselijk en nog niks overgegeven. Verder nu heeeeeeeeeeel veel meer moe.

Veel nieuwe mensen hè! Leuk!

Bij mij lijken de 2 tot nu toe op elkaar. Weinig klachten maar wel heel moe.

Ik heb pas ook storing gehad dat ik niks kon plaatsen, ik heb mijn telefoon een keer opnieuw opgestart en toen lukte het wel weer.

@kimvught dit wordt mijn eerste kindje, maar ik heb ook de hele dag honger (denk ik? dat is het gevoel wat het dichtsbij komt) en als ik niet eet wordt ik misselijk. Gelukkig nog niet over hoeven geven, maar voel me wel behoorlijk beroerd. Ik ben nu 6 weken en 4 dagen. Ik probeer kleine beetjes te eten. Gewoon een crackertje of mandarijn/appel. En heb dorst joh haha! Maar drink meer dan genoeg (denk wel 3 liter per dag) .. Hebben jullie dat ook?

Ohh @KimVught en @JessieJM ik heb dit dus ook. Als ik om half 9 ontbijt, heb ik om half 11/11 uur alweer zoooveel honger. En als ik eet trekt die misselijkheid ook weg idd. Ben een beetje bang dat ik ga overeten en dik word. Ik drink ook veel (gember)water, dat helpt wel. 
Het irritante is dat ik een invisaling beugel heb, dus kleine beetje eten is onhandig. Moet hem namelijk steeds uitdoen dan en m'n tanden weer poetsen. Maar we slaan ons er wel doorheen!

Jaaa hier hetzelfde haha! Ik eet de hele dag door kleine beetjes. Eerst wilde ik alleen koek/chips/droog brood maar na 2 weken misselijkheid kreeg ik ook weer steeds meer zin in fruit en tomaatjes enzo.
Ik kan sinds een week nog maar heel weinig eten omdat ik té misselijk ben. Dus het is een beetje een strijd, als ik niet eet ben ik misselijk maar ik krijg niks weg. Niet zo handig haha!

Probeer nu zoveel mogelijk gezonde keuzes te maken (zover ik het weg krijg). Naar mijn idee eet ik ook zoveel meer dan voorheen. Maar minder eten is ook geen optie nu

Toch maar een eerste berichtje hier, ik lees al een tijdje mee.. Ik weet nu ongeveer 2 weken dat we zwanger zijn van ons eerste kindje! Zo ongelofelijk spannend! Aanstaande woensdag eerste echo, volgens mijn eigen berekeningen rond kerst uitgerekend.  Ik vraag me dus af he, die vermoeidheid. Ik werk full-time, maar hoe dan? Ik kan me totaal niet concentreren en wil alleen maar slapen. Hoe doen jullie dit? Ik kan het op werk nog niet vertellen (mijn contract moet nog worden verlengd, en sowieso is de werkdruk enorm hoog dus kan ook niet zomaar minderen). 
Groetjes, JL
PS. Hoe verander ik die gebruikersnaam? 

JL gebruik je de app? Dan kun je rechtsonder bij Profiel je naam wijzigen!

Ik werk gelukkig parttime en kan gedeeltelijk mijn eigen uren bepalen. Vind dat nu al heftig, heb mn rustdagen echt nodig dus een fulltime baan lijkt me ook wel heel erg bikkelen hoor!
Vooral vroeg naar bed en op de dagen dat je vrij bent niks plannen en vooral uitrusten is het enige wat je kunt doen denk ik!
Zou je evt. niet een tijdje een dagje minder kunnen gaan werken?

Terug
Bovenaan