Uitgerekend december 2021

@JL ik kan mijn eigen uren indelen, maar werk ook fulltime en schrijf mijn master scriptie daar nog naast. Ik had 1,5 jaar terug opeens de kriebels om weer terug naar school te gaan haha. Maar gelukkig nog maar 6 weekjes en dan ben ik klaar! Ik probeer langere middagpauzes te nemen. 1,5 uur ofzo. Dan loop ik een stukje van 30 minuten en rust ik daarna nog uit. Ik kan eerder beginnen of juist langer doorwerken. Het scheelt dat mijn man eigenlijk altijd kookt en ik zo kan aanschuiven. Wij hebben nog geen andere kids en 1x pw iemand die het huishouden doet. Support om me heen helpt dus echt enorm!!

Jaa! Ik kan ook weer reageren na die gekke storing. Hoe gebruiken jullie de app? Ik kan deze niet vinden. Hoe heet die in de App Store?

Heb wel steeds meegelezen en ik leef erg mee. Wat een misselijkheid en vermoeidheid haha. Hier net zo. Ze zeggen dat de piek vaak op 9-10 weken ligt en ben nu 9+2, dus hoop dat het snel iets minder wordt ?.  

Gelukt! Dank!

Het is echt een beetje doorbijten inderdaad. Maar mijn afdeling komt veel personeel tekort, dus ik kan het niet echt maken om minder te gaan werken helaas. Hopelijk wordt het snel beter.

Goedenavond allemaal,

Vorige week kreeg ik hevige buikkrampen, zo erg dat ik niet overend kon komen. Ik werd er beroerd van. Het bleef uren aanhouden dus heb ik de verloskundige gebeld. Ik mocht meteen komen voor een spoed echo. Godzijdank was alles goed met de kleine. De hevige krampen kwamen hoogst waarschijnlijk van mijn darmen. Omdat de baarmoeder groeit kun je last van je darmen krijgen. Ik heb prikkelbare darmsyndroom dus dat verergerde de zaak. Zijn er hier nog meer dames met hevige darmklachten? Mijn buik ziet er door de opgezette darmen al uit alsof ik 5 maanden zwanger ben!

Fijne avond allemaal.

@jl beetje doorbijten de eerste weken. Moet zeggen dat ik mijn slaap pak als dat kan. Middag slaapje (tegelijk met 1ste kindje) en eerder naar bed in de avond.

@mama suuz dat is pittig. Kan me voorstellen dat je schrikt bij zo’n hevige krampen. Ik heb vooral na het avondeten een opgeblazen gevoel en is mijn buik ook echt wel dikker. Dit lijkt meer dan bij de 1ste zwangerschap.

Nee volgens mij niet..
Maar nu geen bloed meer te zien. Misschien een gesprongen adertje...

Wat weten jullie van het CVM virus?
Ik zelf had hier nog nooit van gehoord...

Terug
Bovenaan