Uitgerekend december 2021

Oh Poni da's even schrikken. Maar bloedverlies (en zeker zo weinig) betekent meestal niks. Gewoon bellen als je je zorgen maakt. 
CVM is het virus dat herpes veroorzaakt toch? Schijnt heel pijnlijk en vervelend te zijn. Weet niets erover icm zwangerschap.
Hoe is het verder met jullie? Ik ben niet vooruit te branden en heb eetbuien, dus moet mezelf echt leren inhouden! Verder alles goed:) 

Bedoelen jullie niet CMV? Is een gevaarlijk virus dat wordt doorgegeven door kleine kindjes (die hier verder enkel een verkoudheid van hebben). Als je dit als zwangere vrouw krijgt, kan dit impact hebben op de hersenontwikkeling van je kindje. Opletten dus met snottebellen en vuile paupers van kleine kindjes ?

Ja CMV bedoelde ik indd..

Nou lekker dan, Ik had er nog nooit van gehoord.
En de kleine van mij is sinds hij naar de opvang gaat alleen maar snotterig geweest. Doe niks anders als snottebellen weg halen. Mijn verloskundige heeft hier telefonisch niks over gezegd.
Zelf ben ik sinds deze week ook verkouden.. geen corona..
Maak wel zorgen. Als je de nipt laat testen kunnen ze in Nederland ook op CMV checken?

Wederom bloed verlies.
Lijkt op oud bloed. Maar meer dan gisteren.
Heb toch de vk maar een apje gedaan. Hopelijk reageert ze snel want maak me nu toch wel een beetje zorgen ?

@poni ik denk dat een verkoudheid niets is om je zorgen over te maken, Is eerder uitzonderlijk hoor. Maar wel gewoon voldoende handen wassen enzo maar dat doen we met covid toch al.

Ah poni balen. Niet fijn om bloed te zien als je zwanger bent :(. Hopelijk reageerde de verloskundige snel.
Hier ook heeeel veel honger en heel moe. Welterusten allemaal dus! X.X
Dat virus ken ik wel, maar ook niet op gewezen door de verloskundige deze keer. Veroorzaakt 1% van de miskramen en kan voor afwijkingen zorgen toch? Inderdaad goed handen wassen elke keer...

En poni weet je al wat over je bloed verlies ??
Ik ben ook voor dat virus gewaarschuwd bij de verloskundige maar vooral omdat ik in de kinderopvang werk. Goed je handen wassen en de kans is echt maar heel minimaal dat je daarmee te maken krijg dat het gevaarlijk zal zijn 

Terug
Bovenaan