Uitgerekend december 2021

Hee dames, 

Contact gehad met de verloskundige, zei zegt dat ik me niet druk hoef te maken, zolang het niet erger wordt dan nu en zolang ik geen heftige buikkrampen heb. 

Ze denkt dat het komt door een innesteling (is het daar niet wat laat voor?) of er groeit nu van alles dus waarschijnlijk een adertje..
Maar wordt het bloedverlies erger of krijg ik andere klachten erbij moet ik bellen. 
Dus ja even afwachten.. bloed nog steeds lichtjes (lijkt wel wat ouder bloed) maar wel zo veel dat ik er maandverband moet gebruiken. 

Ja sommige mensen bloeden ook elke maand alsof het een menstruatie is. Dat is per lichaam zo verschillend. Desalniettemin wil je het eigenlijk gewoon niet. Als het oud bloed is kan dat wel van de innesteling hoor, dan heeft het een tijdje rondgezworven. Dat kan geloof ik tot een week of 8 wel. Vervelend dat je toch wel zo veel verliest dat je een maandverband nodig hebt. Ik snap dat dat je onzeker maakt. 

Oeh meiden, wij gaan het vanavond aan mijn ouders en broertje vertellen. Ik ben vandaag 7 weken en ze weten ook van de miskraam eerder, dus leek ons wel zo fijn. Vanavond vieren we vast moederdag en gaan we daar eten. Zo spannend! ? Moet al lachen in mezelf als ik er aan denk.

Hi Dames,
Ik had mij een week of 2 hier aangemeld, heb inmiddels vorige week donderdag een echo gehad waarin ik minder ver was dan ik dacht te zijn. Dat was even schrikken. Nu hebben we aanstaande zondag een 2e vroege echo. Wat zal ik blij zijn als het vruchtje dan duidelijk zichtbaar is zeg (en misschien het hartje wel klopt). Erg spannend. Volgens mijn eigen berekening had ik nu 6,5 week zwanger moeten zijn, maar vorige week donderdag gaf de echoscopiste aan te denken dat dit pas tussen de 4 en 5 weken zou zitten, dus dat zou nu tussen de 5 en 6 weken zijn. 

@Jessie, veel plezier met vertellen! Als onze echo goed is, hopen wij het zondag te kunnen vertellen. 

@femkee oh spannend dus zondag! Ik hoop dat jullie dan al wat kunnen zien. Had je misschien een late eisprong?
Thanks. Wij konden niet meer wachten, ookal hebben we dinsdag pas de eerste vitaliteitsecho.. ? Dan ben ik als het goed is bijna 8 weken.

Terug
Bovenaan