Uitgerekend december 2021

Femke, dat was schrikken zeg! Dus alleen iets kleins te zien en geen hartje? Hopelijk nu wel ja :D laat je het horen? 
Heb je een late eisprong gehad inderdaad? Of had je die wel gevoeld! En gewoon op je nod getest? Gek joh!

Ik heb PCOS en werd gevolgd door de gynaecoloog. Zij had de eisprong verwacht op een zaterdag. Dat vond ik al wat over ijverig, want dan had de follikel 20mm geweest en ze kunnen ook best tot 24mm o.i.d. doorgroeien. Zelf ging ik dus uit van zondag ( +/- 22mm). Ik heb alleen geen positieve ovulatietest gezien, omdat deze op vrijdag 2 april nog steeds niet opliep. Ovulatietesten werken regelmatig niet bij PCOS, dus maar gestopt. 
Strekking van het verhaal, ik heb echt geeeeeen idee wanneer mijn eisprong was. Mijn 1e positieve test was een vroege van Sensitest, met een heel licht streepje en ClearBlue die 1-2 weken aangaf 15 dagen nadat de gyn de eisprong had verwacht. De echopraktijk heeft ook alleen maar een uitwendige echo gemaakt. Denk ook niet dat dat het beste beeld gegeven zal hebben... Heel spannend dus zondag. Ik houd jullie op de hoogte.

Klinkt allemaal erg spannend en onzeker Femke! Hopelijk heb je zondag goed nieuws.

Ik kom net terug van onze eerste echo: het hartje klopt! Zo fijn! Ze kon het nog niet zo goed meten, maar waarschijnlijk is de uitgerekende datum tussen kerst en oud en nieuw. Zondag gaan we het aan mijn schoonouders vertellen.

Wij hebben het net verteld en mijn moeder moest huilen haha. Volgens mij staan pap en mam nu echt thuis te ratelen van enthousiastme. Meteen hele verhalen over hoe het bij hen was. Was heel leuk! A.s. zondag de schoonouders ?

Wat leuk jessiejm. Altijd mooi zoiets.

Wij krijgen vandaag de eerste echo. Begin het nou wel spannend te vinden. Ben zo bang dat er geen hartje klopt. Maar we zien het rond 4 uur vanmiddag

Terug
Bovenaan