Uitgerekend december 2021

Wat een heerlijk nieuws. Gefeliciteerd! Lekker genieten nu. Ik merk dat ik telkens nog wel een slag om de arm houd als bescherming. Maar ook wij zullen dinsdag meer weten. Dan neem ik me voor om echt te genieten. Het voelt al wel goed gelukkig!

Hoi allemaal, gisteren begonnen met het meelezen, want ook ik ben ZWANGER! Het is mijn eerste zwangerschap. Een bewuste keuze om alleenstaande moeder te worden met behulp van een donor. En wonder boven wonder, was het in 1 keer raak! 
Fijn om alle herkenbare verhalen van anderen te lezen. 10 mei heb ik mijn eerste echo in het ziekenhuis. Heel spannend!??

Hoe gaat hier met iedereen? Ik ben zo aan t aftellen tot de eerste echo (volgende week vrijdag)! Begin wel steeds meer last van kwaaltjes te krijgen, maar dat vind ik ook ergens een prettig gevoel. Nog steeds soms heel angstig of het allemaal goed gaat daarbinnen… maar dat heb je helaas niet zelf in de hand (iets met controle haha). Ik ben erg benieuwd of mijn eigen berekening klopt, dan ben ik morgen al 10 weken zwanger maar ik vermoed dat het korter is, omdat je dat vaak hoort.

@Zwanger Yes Oh ook spannend! Ook nog iets meer dan een week wachten.. ik heb a.s. Dinsdag eerst nog een telefonische intake samen met mijn vriend. Ben erg benieuwd! Kwaaltjes zijn t waard tot nu toe!!

@zwangereMerel, wow krijg jij pas je 1e echo bij 11 weken? Dat is ook laat!

Ik heb de 14e ook een (vitaliteits)echo vanuit het ziekenhuis (afsluiting van traject met Letrozol). Ik dacht dat ik dan 7+5 weken zou zijn, maar zal zondag met de "pret"echo (ik vind het stressvol) wel horen hoe het er nu echt voor staat, want waarschijnlijk is het korter. Vandaag had ik wel een CB met 3+ weken in mijn handen. 

@Femkeeee Ja dat is omdat ik tel vanaf de eerste dag van mijn menstruatie maar mijn cyclus net regelmatig aan t worden was dus ik vermoed dat ik minder lang zwanger ben dan mijn eigen berekening… misschien gaan er nog 2 weken vanaf.. en volgens mij is het super druk bij onze verloskundige praktijk!
Spannend al die echo’s de 14de!!

Terug
Bovenaan