Uitgerekend december 2021

Wat een goede berichten allemaal, zo fijn! Hier afgelopen week ook goede termijnecho gehad. Ze kon al zoveel zien, echt bizar. Zo blij!! En meteen aan iedereen verteld, hoewel veel vrienden het al wisten. Nu voelt het nog echter.
We hebben ook een pretecho gepland voor 23 juni om het geslacht te weten te komen. En ga morgen bloedprikken voor de NIPT+nevenbevindingen. Zo lang getwijfeld, maar we gaan het toch maar doen. Voel me inmiddels ook weer helemaal goed, dat is echt fijn.
Veel geluk!

Hee allemaal,
Alles nog goed bij jullie?
Vroeg me af of jullie dit ook kennen: ik heb vanaf ongv 10 weken telkens als ik gewandeld heb kramp in mijn billen en heupen. Ook vaak dat er een zenuw bij mijn stuitje klem zit als ik even gelegen heb. Ga morgen nog naar mijn eigen fysio, maar daarna waarschijnlijk naar een bekkenfysio. Zal toch geen voorbode van bekkeninstabiliteit zijn he? ? Moet er niet aan denken!

Oeh en woensdag hebben wij de termijnecho. Zin in!!

Dag allemaal,
Misschien een beetje laat maar ik kon het zelf niet eerder plaatsen. Ik ben uitgerekend op 3-12-2021?. Super blij mee. Bewust heb ik dit niet eerder gepost omdat dit niet mijn eerste zwangerschap is. De eerste keer was helaas het hartje gestopt met 8 weken. Daar heb ik nog steeds erg veel verdriet van en ben ik voorzichtig met het bekend maken. Nu heb ik het wel tegen iedereen gezegd toen ik 12 weken was maar nog steeds vind ik het onwerkelijk. Vorige week de uitslag van NIPT gehad en heb ik een 13 weken echo gehad. Deze is per september standaard. Echoscopisten worden nu voorbereid op deze echo en zij vroegen of ik demo wilde zijn. Het is eigenlijk precies hetzelfde als bij de 20 weken echo. Gelukkig waren allebei de uitslagen goed. ?. Zijn er nog meer mensen die de 13 weken echo hebben gehad?

@jessiejm ik herken het niet.

@marlouke gefeliciteerd! Ik moet mijn termijn echo nog krijgen. Nog niets gehoord over een 13 weken echo.

Wat een feest afgelopen weekend om het nieuws te kunnen delen met iedereen. Leuke reacties gehad.
Mijn klachten nemen af, moeheid nog wel een beetje maar niet extreem dat ik al moe ben als ik net wakker ben. Het idee dat ik om het uur wat moet eten (vooral in de ochtend) is ook weg en gelukkig dat extreem opgeblazen gevoel ook.
Ik ben nu 9.5 weken.

Vandaag onze termijn echo gehad en alles was goed! Zo bijzonder om te zien dat t echt al een mini mensje aan t worden is. De uitgerekende datum is iets naar voren gehaald van 30-12 naar 27-12 (kerstkindje ???)! We zijn zo blij en wat een opluchting, iedereen mag het van ons nu weten. Ik ben 10 +1 weken nu, misschien wat pril maar het voelt goed!

Gefeliciteerd allemaal, wat bijzonder zo’n lief klein wonder! Leuk om hier mee te lezen en te lezen hoe anderen hun zwangerschap ervaren. Ik ben morgen 14 weken zwanger en 1 december uitgerekend.

Is de WhatsApp groep nog actief? Lijkt me leuk om in mee te kletsen.

Groetjes ?

JessieJM
ik heb erg veel pijn bij stuitje wat uitstraalt over rechter bil naar rechterbeen toe.
Heb as maandag afspraak fysio
Als ik in de nacht om moet draaien word ik wakker vd pijn

@Mariska ik ben gisteren naar de fysio geweest en zij zei dus dat je spieren nu wat harder moeten werken omdat de rest slapper wordt. Daardoor moest ik wandelen ook als een workout gaan zien (wat voor mij heel vreemd voelt want ik sport veel?). Dus ze heeft me wat rek en strek oefeningen gegeven om daarna te doen. Moet zeggen dat dit wel fijn is ? hopelijk neemt het wat af!

@zwangermerel wat fijn dat je echo goed was! Is toch een prachtige termijn om het te vertellen ?

@mamavanloesje zo leuk he om het nieuws te brengen! ?

@Gebruiker ik heb geen idee of er een Whatsappgroepje is.

@Marlouke welkom en wat fijn dat alle berichten goed zijn! Lekker van genieten nu. Ik heb nog niets over een 13 weken echo gehoord.

Ik heb vanmiddag de termijnecho. Ben wel gespannen ? daarna ook meteen een gesprek met mijn baas want anders moest ik 2 weken wachten.

Terug
Bovenaan