Uitgerekend december 2021

gefeliciteerd allemaal! :)

Heel graag sluit ik me hier bij aan (of in de app groep als die er is?).

Ik ben nu 9+5 weken zwanger en de uitgerekende datum staat voor nu op 31 december 2021. Vorige week hebben we een mooie echo gehad. Volgende week de 2e echo.
Er speelt hier een enorme angst en onzekerheid. Vorig jaar zomer met 7+4 weken een missed abortian gehad. Nu mijn symptomen afnemen en er echt bijna niet meer zijn (op soms wat hoofdpijn, minimale gevoelige tepels en vlaagjes misselijkheid en vermoedheid na) ben ik bang het weer niet goed zit. Het zwangergevoel is dan echt weg ofzo, gezien alle symptomen verminderen. Ik kan me dan echt suf zoeken op google naar verhalen van anderen. 

@steefeef ah ja dat herken ik goed wat je schrijft. Precies hetzelfde hier qua afname symptomen. Heb het gelukkig ook veel gehoord in deze groep en tot nu toe komen er telkens mooie verhalen voorbij. En je bent al wat verder nu??. Maak me ook te veel zorgen, maar wij zullen het vandaag weten bij de termijnecho. Hou jullie wel op de hoogte.

Hoi allemaal, 
Ik heb elke dag van halverwege middag echt een enorm opgeblazen buik. Na het avondeten staat ie soms zo strak dat wandelen niet fijn is. Ik ken dit niet van voor mijn zwangerschap (in ieder geval zeker niet in deze mate). Ik eet wel meer zuivel (yoghurt met fruit, yoghurtdrink etc) omdat ik dit ivm misselijkheid lekker fris vindt. Ik merk trouwens wel dat mijn stoelgang veeel trager is. Dus dat heeft er vast mee te maken. 
Herkent iemand dit? En wat helpt bij jullie?

Hee Emma, klinkt wel bekend hoor!

Nou hier ook goed nieuws? mooie echo gehad en iets vooruit gezet. Ben nu 11+3. Zo opgelucht!! De baby lag eerst met zn buik naar beneden waardoor we het niet zo goed konden zien, maar uiteindelijk draaide hij vanzelf en zagen we 'm gezellig bewegen!

@SteefEef ik herken dit helemaal. Ook ik had een miskraam op 7 weken en 6 dagen. Eerste echo was goed en een kloppend hartje gezien een week daarna had ik een beetje bloed verlies en aantal dagen daarna kreeg ik te horen dat het hartje niet meer klopte. Dus ik weet precies hoe jij je voelt, zelfs nu (vrijdag 14 weken) ben ik onzeker. Ik kan je zeggen elke echo is spannend ?. Maar de tweede was voor mij echt rete spannend. Ik kan je alleen maar zeggen je bent al verder en ga van het positieve uit?.

Ik heb net een controle echo gehad bij 13,5 weken en te horen gekregen dat het overduidelijk een jongetje is! Zo blij! Het maakt me niet uit wat het zou worden maar vind het superleuk!:)

Terug
Bovenaan