Uitgerekend december 2021

@Mariska ja hoor. De fysio zei het volgende (zijn ook wat andere tips) :
* recht zitten, zo min mogelijk met benen over elkaar. Zo mannelijk mogelijk haha
* rekken en strekken na het wandelen en sporten: bijv. (1) op de rug en knieën opgetrokken en dan beide naar een kant laten vallen, schouders plat op de grond houden. (2) of de childpose vanuit de yoga (even googlen)
* af en toe op harde grond liggen met de rug en dan met de benen op de bank voor ontspanning
* als zenuw klem zit bij stuitje: oefening met opgerolde handdoek onder billen (iets hoger boven stuitje waar je soms ook spierknopen kan hebben/aanhechting), met opgetrokken benen wijd, handen op de knieën en dan naar links en rechts schommelen.

Hoop dat het duidelijk is en je er wat aan hebt.

Oeee wat leuk Jessie!! Dat is echt zo bijzonder hè?! Een kleine frummel in je buik! ? Hoeveel weken ben je nu? En hoe gaat het voor de rest?
Hier gaat het redelijk goed! Ben woensdag 15 weken. Krijg ook echt een buikje! En anderen zien het nu ook. Da's wel heel leuk☺️. Kijk er wel naar uit om helemaal niet meer misselijk te zijn hoor! 

Oh wat leuk en bijzonder om het hartje te horen (lijkt mij). Hier alles goed, voel mij steeds meer de “oude” dus dat is wel fijn! A.s. donderdag moet ik bloedprikken voor de NIPT test dus ook weer een spannende periode. Daarna lekker twee weken vakantie dus goede afleiding. Begin ook steeds meer een buikje te krijgen, kan niet wachten om deze met trots te showen!

Klinkt goed meiden! Hier nu 12w+1d. Ik heb woensdag de NIPT. Spannend inderdaad, maar gelukkig genoeg afleiding op de planning.

Hoi meiden
Ik heb nipt gehad alles was goed.
Morgen geslachtsbepaling zo spannend.
Verder veel pijn in rug met uitstraling naar scheenbeen en vanavond nog eens extra erin geschoten. Dus hoop dat ik beetje kan slapen met de pijn.

Hi lieve iedereen!
Wij hebben ook een goede nipt uitslag binnen, zo fijn!
Over 2 weken hebben we een pretecho ingepland met geslachtsbepaling. We hebben beide geen gevoel of idee wat het gaat worden maar ben wel heel benieuwd.

Ik ben nu 14w en de misselijkheid is eindelijk een stuk minder, maar is overgenomen door duizeligheid af en toe en enorme vermoeidheid. Dus ik doe veel dutjes en slaap lekker lang op mijn vrije dag ?

Fijn dat bij jullie de nipt test ook allemaal goed is! Vond die uitslag ook wel weer heel spannend hoor

Hi dames,
Lang niks gepost, maar hier gister een goede termijnecho gehad en vandaag bloedgeprikt voor de NIPT. Vandaag 11+1. 4 dagen vooruit gezet t.o.v. wat het eerder was. Zo vliegt de tijd wel??

Terug
Bovenaan