Uitgerekend december 2021

Hier gaat het ook goed ! 14+3 zwanger nu.
Misselijkheid zo goed als weg alleen wel weer laatste dagen ontzettend moe!! En best veel hoofdpijn? Herkenbaar die hoofdpijn? 
Morgen het hartje luisteren ook weer erg spannend. Fijn om te lezen dat het met de meeste van jullie goed gaat. 

Hee @Chantal heb ik ook hoor moe & af en toe of soms paar dagen achter elkaaf hoofdpijn. Verder geen kwaaltjes ?

@Mariska weet jij inmiddels wat het wordt?

Fijn allemaal die goede uitslagen en fijne berichtjes!

Fijn om te horen dat het met iedereen goed gaat! Ik ben alleen nog af en toe een dag echt vermoeid, en heb wel vaak last van duizeligheid. Hoop ook dat de kwaaltjes snel beginnen af te nemen voor jullie! 
@Mariska: spannend, de geslachtsbepaling! En.... wat wordt het!? 
Gister de termijnecho gehad en ben volledig in de zevende hemel met ons super levendige minimensje! Officieel nu 24-12 uitgerekend. 
We hebben inmiddels besloten om de NIPT incl nevenbevindingen te gaan doen. Vind het nog steeds best wel een ding eigenlijk... ik ben er zo bang voor dat er afwijkingen worden gevonden. Zelfs al is de kans zo ongelofelijk klein. 
Ik heb ook eindelijk het nieuws dat mijn contract voor 2 jaar verlengd gaat worden. Nog even wachten op het definitieve bericht van HR en dan ga ik het op werk vertellen. Hebben jullie het allemaal al verteld? 

Hallo iedereen, ik ben nieuw hier ? ik ben inmiddels 11 +1 weken zwanger. Vorige week echo gehad, zag er goed uit. Uitgerekend datum is 25 december. Alleen ben ik erg onrustig, kan er nog niet van genieten. We hebben in 2019 onze zoontje verloren met 23 +5 weken. En een behoorlijke medische nasleep gehad. Ben blij dat we weer een kindje verwachten maar vind het allemaal erg spannend. We worden goed in de gaten gehouden door een gynaecoloog, dus dat is wel erg fijn. We hebben het alleen aan onze ouders verteld, voorlopig houden we het nog voor ons. Totdat we wat verder zijn en ik meer gerustgesteld ben. Hoop dat alles goed met jullie gaat! 

Gisteren de geslachtsbepaling gehad.
We krijgen een meisje (hebben al een zoontje) dus erg leuk!!!

Mijn buik is al zo dik iedereen denkt dat ik 20 weken ben dus op mijn werk kan ik het exht niet verbergen. Ben al 8kg aangekomen. Dus het vliegt eraan. (Beetje jammer)
Verder voel ik me eigenlijk best wel goed.

@curlymommy wat heftig zeg je vorige ervaring. Hoop dat je zwangerschap nu helemaal fijn verloopt! In ieder geval welkom en gefeliciteerd ?

@Mariska aaah wat leuk dat jullie het nu weten. Een koningspaar noemen ze dat toch? ?

Terug
Bovenaan