Uitgerekend december 2021

@Curlymommy Wat herkenbaar. Onze dochter is in 2019 levenloos geboren met 35 weken. Daarna heb ik 2 miskramen gehad en afgelopen januari hebben we de zwangerschap afgebroken na een slechte uitslag van de NIPT dat werd bevestigd door een vlokkentest. Ik ben nu even ver zwanger als jou, ook 25 december uitgerekend. Ervan genieten vind ik ook lastig. Vanochtend de NIPT afgenomen. Vooruit kijken durf ik bijna niet, stap voor stap, en nu eerst de uitslag van de NIPT. Je zou toch zeggen dat het ons nu toch eens mee zou moeten zitten, maar zo werkt het helaas niet. Fingers crossed.

@JessieJM dank je wel! ik hoop dat ik na binnenkort er wel van kan genieten.
@JohannaW oh wow jij hebt ook veel meegemaakt zeg! Fijn dat je weer zwanger bent, gefeliciteerd. Leuk, zelfde uitgerekende datum. Bij ons voelt het ook zo, alles bekijken we ook stap voor stap. Ik ga morgen bloed laten prikken voor de NIPT. En woensdag heb ik mijn 12weken echo. Zo spannend allemaal. 

@Curlymommy & JohannaW: wat hebben jullie al moeilijke situaties meegemaakt zeg. Ik kan me niet voorstellen hoe dat geweest moet zijn, maar het lijkt me in ieder geval een enorme nachtmerrie. Ik duim dat het voor jullie (en voor iedereen hier) gewoon allemaal super mag verlopen en dat we op 1 januari een hele rits aan gezonde babies hebben verwelkomd

En @Mariska: Gefeliciteerd, een meisje, helemaal leuk dat je er dan 1 van elk hebt lijkt me. Geniet ervan! 

Ladies,
Fijn om te lezen dat het goed gaat en dat bij sommige de nipt uitslag ook al binnen is. 

Hier gaat ook alles goed, gisteren een goede nipt uitgeslag gehad en de twins heerlijk zien bewegen. Ikzelf heb eigenlijk geen kwaaltjes meer, iets waarvan de gynaecoloog moest lachen omdat hij dat niet vaak hoorde. 

Ook ik heb al een buik maar ben nog niet heel veel aangekomen, komt nog wel denk ik. Bij de eerste heb ik 25kg aangetikt ?. 
Over 2 weken hebben wij de geslachtsbepaling dus ben héél benieuwd. 

Take care en geniet van het mooie weer. 

Daaniex wat leuk dat je een tweeling krijgt?. Hoeveel weken ben je nu? Gelukkig dat bij iedereen de uitslagen goed zijn. Bij ons gelukkig ook. Vandaag nog even naar het hartje mogen luisteren zo magisch. Volgende week woensdag hebben wij een geslachtsbepaling ?. Erg spannend.

@Marloeke: ik ben nu 13 + 2 en uitgerekend op 16 dec. Dus dat de kwaaltjes eigenlijk alweer weg zijn valt me alles mee. 

wat fijn hè, een goede uitslag en als je dan ook nog een hartje hoort, dan kan je dag niet meer stuk ?. 

geniet ervan. 

Dames,
Hoe staan jullie in het vaccineren? Zelf heb ik besloten te wachten tot en met augustus/september met mijn besluit. Ik hoop dat er dan weer wat uitkomsten zijn van studies die bevestigen dat het veilig is. Mooiste zou zijn als het kindje gelijk goed mee beschermd is als ik me laat enten, maar ik vind het wel eng..

Terug
Bovenaan