Uitgerekend december 2021

Hee meiden. Updatje. Wij hebben net de uitslag van de NIPT test gehad en dat was helemaal goed??
Ik heb alleen een bepaalde bloedgroep die antistoffen kan aanmaken voor de baby’s bloed, dus dat moet onderzocht worden als ik wat verder ben en evt. een rhesusprik. Maar vooralsnog niets om nu zorgen om te maken.

Hoi dames, begrijp zeker dat je met dit weer nog beroerder gaat voelen. Ik zelf heb vooral last wanneer ik het mondkapje op moet zetten. Voor mij mag dat ding afgeschaft worden. Hoorde net dat 26 juni de mondkapjes niet meer verplicht zijn?. Wij hebben net te horen gekregen dat het een jongetje is??. Super leuk natuurlijk. Nu lekker genieten??

Wat leuk Marlouke! Wij horen volgende week of het een jongetje of meisje is, ben zo benieuwd!
Ik heb ook wel iets meer last van de warmte merk ik. Meer duizelig vooral. Probeer ook uit de zon te blijven omdat ik merk dat mijn huid gek reageert op de zon, ondanks factor 50.
Wel een voordeel van de warmte is dat je elke dag wijde rokken en jurken kunt dragen, zeker met het buikje dat steeds verder groeit! ☺️

Jessie wat fijn dat de uitslag goed is!
Heb dat wel vaker gehoord idd, is gelukkig niks om je zorgen over te maken! Gek hè dat je kindje een andere bloedgroep kan hebben

Ik ga trouwens ook geen coronavaccin nemen tijdens de zwangerschap.
Vind het te eng dat er te weinig/geen onderzoek is wat het doet met het kindje op lange termijn.

Er is nog te weinig onderzoek gedaan naar kindjes die geboren zijn waarvan de moeder gevaccineerd is, de baby’s die nu geboren zijn zijn nog maar zo klein. Ze hebben daar zo weinig informatie over wat het doet met zo’n klein lichaampje.

Er is natuurlijk een risico dat je corona krijgt en op de ic terecht komt, maar met de dalende cijfers vind ik het al een stuk minder eng. De kans is er natuurlijk altijd maar ik pas gewoon goed op en zoek geen drukte/mensenmassa’s constant op etc.

Alles in mijn lijf en hoofd roept nee niet doen dat vaccin. Zeker omdat het kindje nog zo klein is en nog volop in ontwikkeling aan het groeien is vind ik het te eng

Vind vooral dat iedereen zelf zijn keuze moet maken hoor! Iedereen heeft er een ander gevoel bij en dat is natuurlijk helemaal prima ☺️

Even een random update:
- Voor het eerst sinds mijn jeugd verbrand ondanks factor 50. Blaren en alles!
- Ik krijg een zoontje erbij, hoera! Gelijk de babykamer aan het inrichten.
- Ik maak me wel zorgen als de mondkapjes plicht voorbij is. Uiteraard laat ik me pas na de zwangerschap vaccineren. Maar daar houden anderen geen rekening mee, niemand houd afstand en zelfs in het ziekenhuis dragen bezoekers geen mondkapje. Ik merk dat ik hierdoor in een overbeschemende boze moeder-beer verander. Vooral mijn zoon van 7 bescherm ik nog meer dan normaal. Wordt hier minder vrolijk en gezellig van. Hoe gaan jullie hiermee om?

Gek hè NikkiValentijn hoe je nu je zwanger bent zo anders op de zon kunt reageren! Ik heb net 20 minuten met mijn benen in de zon gezeten en had ineens allerlei rode vlekken. Is nu na 30 minuten uit de zon bijna weg getrokken. Eerder nooit gehad! Heel raar ??‍♀️

Terug
Bovenaan