Uitgerekend december 2021

Emma en Nikkivalentijn ik heb dat ook heel erg!
Mijn benen zijn áltijd spierwit en hoef ik nooit in te smeren (die worden toch niet bruin). Nu zijn ze na 10 minuutjes in de zon helemaal rood met gekke vlekken! Het trekt bij mij ook wel weer snel bij maar moet zo oppassen

Hee meiden,
Oh ja dat heb ij ook! Ik wordt altijd best bruin, maar nu heb ik na 10 minuten felle zon (ingesmeerd) allemaal rode vlekken. Komt echt door de warmte en is ook zo weer weg als ik binnen ga zitten.

En nikkivalentijn, ik maak me ook zorgen over ieders amicale en vrije gedrag en de versoepelingen (zoals geen mondkapjes meer in de supermarkt). Ik ga me dan wel laten vaccineren, maar tegen de tijd dat ik ze beide heb gehad is het ook al half augustus. Moet zo ook voor het eerst in tijden weer een keer met de trein. Vind het helemaal geen fijn idee.. Ben wel blij dat we weer op een terrasje kunnen zitten, maar de desinfectiegel gaat overal mee naar toe haha!

@Mariska o ja spannend he? Volgens mij gaat het dan puur nog om welke bloedgroep +rhesusfactor de baby heeft en of dat wel/niet matcht met de mijne. Voordeel is wel dat ik D heb en daar is wat aan te doen. Bij C is er geen medicijn begreep ik uit de foldertjes die ik meekreeg.

Ik heb dat ook. Heb bloedgroep o-. Geen idee of ik categorie c of d heb, hier heeft verloskundige niks over gezegd. Maar maak me er niet zo druk. Met 28 (?) weken keertje extra bloedprikken en dan zien we het wel.

Hebben jullie al een voedingskussen waar jullie mee slapen?
Ik heb sinds een paar nachten last van mijn rug snachts. Ik draai veel en lig ook vaak op mijn buik en rug.
Ik wil graag een voedingskussen kopen zodat ik die kan gebruiken als ik op mijn zij lig. Maar er zijn zoveel verschillende.
Wat is nou echt fijn, lekker zacht en niet te warm?

Ik heb mijn kussen nog niet van de zolder gehaald. Ik heb een lange banaanvormige. Vond ik fijn dat die een deel achter mijn rug kon liggen en tussen mijn benen. Maar er zijn idd vele vormen en maten en wat is voor jou handig. Ik had een 2de handse gekocht. Kun je er 1 lenen bij iemand? Dan kun je proberen wat fijn is.

@Myrthk ik heb er nog geen, maar slaap eigenlijk nog hartstikke goed?? zowel op mijn rug als beide zijden. Ben nu 14 weken. Vanaf wanneer heb je die waarschijnlijk nodig dan?

Terug
Bovenaan