Uitgerekend december 2021

Leuk he om mee bezig te zijn? Wij zijn goed geslaagd bij babypark woensdag: kinderwagen, maxi cosi met base, aankleedkussen, ledikantje, kruiken enzo. Bij de ikea hebben we het matrasje voor het bedje gehaald (die kwam als beste uit de test van de consumentenbond) en bij de prenatal nog hele schattige dekens en lakens. We waren beide bekaf daarna haha! Neergeploft bij de Mac voor een McFlurry. Nog meer suckers voor ijs? Dit is echt mijn nr. 1 craving (verder heb ik ze niet.. Misschien appels en ijsblokjes haha).

Kleertjes heb ik veel via Vinted gedaan. Jeetje wat veel keus. En mooie merkjes en ik zoek dan op bijna niet gedragen. Top! De box en commode heb ik op marktplaats gescoord en geef ik een schilderbeurt. Speelgoed, knuffels en hydrofiele doeken krijgen we al veel cadeau en ik weet dan een vriendin van mij een babyshower gaat organsiseren dus we laten zeker wat voor de wishlist over.

Wat leuk om te horen hoe iedereen bezig is!!
wij hebben vaksntie nu. Afgelopen week in Oostenrijk geweest en nu volop bezig met babykamer schilderen, kleertjes kopen, uitzet lijst maken. Leuk hoor! Hier ook veel via Vinted gekocht, ideaal! En geeft me goed gevoel dat er zo meer recycled wordt. 
Groeit jullie buik nu ook zo hard? Ben nu 25 weken en heb het idee dat id elke dag groter wordt! ?. 
Vind het nog steeds zo bijzonder om dit allemaal mee te maken!

Hier alles ook goed. Bekkenklachten zijn al een stuk minder geworden door het zitten op de fitnessbal en doordat de baby wat groter is en daarom ook meer m’n bekken weer goed drukt. Heel fijn.
Kleine schat beweegt veel, lekker druk. Mijn buik groeit ook lekker ?
Leuk om te lezen wat jullie allemaal bezighoudt en wat er gekocht is. Hier heb ik bijna alles nog van de eerste twee dus nog niet bezig. Ledikant komt ook op onze kamer de eerste maanden, en dat ding staat op zolder en is dus zo beneden als de tijd daarvoor is :)

Leuk om de mooie berichten te lezen.

Zwanger yes zit jij thuis op een fitnessbal voor je bekken? Ik begin rechts onder in mijn rug klachten te krijgen. Ik wil morgen contact opnemen met de fysio maar als een fitness bal al kan werken is dat een kleine moeite om ergens te lenen.

Ik lees net dat er een terugroepactie is voor veel Davitamon vitamines (ook de compleet zwanger) en ook Gravitamon. Hier zit een schadelijke stof in.
Ik dacht ik zet het ook even hier neer, voor degene die dit slikken!
Ik ga mijn verloskundige maar even bellen om te vragen wat ik dan beter kan pakken

Hee meiden, hoe is het met jullie? Wat is het stil geworden op het forum. Of kletsen jullie op FB verder? ? Hier gaat het goed. Net op vakantie geweest naar Griekenland. Vond het vliegen wel wat spannend (wat zou ik of de kleine in mn buik voelen?) maar dat was gewoon weer als vanouds. Als je t extra fouilleren en de drugstest toen ze naar mijn buik keken wegdenkt haha.De baby schopt nu wel heel fanatiek en het maagzuur wordt erger. Ik ben vandaat weer begonnen met werken, thuis van achter mn laptop, maar ben wel afwezig en moe hoor!
Verdee gaat alles heel goed ?

En myrtK nog bedankt voor de tip. Ik slikte hem ook en ga hem nu terugsturen.

Terug
Bovenaan