Leuk he om mee bezig te zijn? Wij zijn goed geslaagd bij babypark woensdag: kinderwagen, maxi cosi met base, aankleedkussen, ledikantje, kruiken enzo. Bij de ikea hebben we het matrasje voor het bedje gehaald (die kwam als beste uit de test van de consumentenbond) en bij de prenatal nog hele schattige dekens en lakens. We waren beide bekaf daarna haha! Neergeploft bij de Mac voor een McFlurry. Nog meer suckers voor ijs? Dit is echt mijn nr. 1 craving (verder heb ik ze niet.. Misschien appels en ijsblokjes haha).
Kleertjes heb ik veel via Vinted gedaan. Jeetje wat veel keus. En mooie merkjes en ik zoek dan op bijna niet gedragen. Top! De box en commode heb ik op marktplaats gescoord en geef ik een schilderbeurt. Speelgoed, knuffels en hydrofiele doeken krijgen we al veel cadeau en ik weet dan een vriendin van mij een babyshower gaat organsiseren dus we laten zeker wat voor de wishlist over.
Kleertjes heb ik veel via Vinted gedaan. Jeetje wat veel keus. En mooie merkjes en ik zoek dan op bijna niet gedragen. Top! De box en commode heb ik op marktplaats gescoord en geef ik een schilderbeurt. Speelgoed, knuffels en hydrofiele doeken krijgen we al veel cadeau en ik weet dan een vriendin van mij een babyshower gaat organsiseren dus we laten zeker wat voor de wishlist over.