Uitgerekend december 2021

Rustig inderdaad hier!
Hier gaat ook alles goed, ook een flink trappend meisje in mijn buik. Wel behoorlijk wat maagzuur en steeds heel moe maar gelukkig geen andere vervelende ergere klachten!
Al heb ik wel snel harde buiken achter elkaar tijdens het lopen dus ik doe het gewoon lekker rustig aan.

De tijd gaat ineens zo snel, ik werk nog maar 5,5 week en dan gaat mijn verlof al in. Gisteren intakegesprek gehad bij de kraamzorg en binnenkort maar even op pad voor de laatste spulletjes ☺️

Hier veel bekkenklachten vooral. Ik doe snel te veel en dat merk ik dan dus ook meteen. Heel vervelend, en ik hoop dat het na de bevalling weer snel over gaat :) verder alles prima.

Ik heb nog geen intake met de kraamzorg gepland. Geen idee wanneer dat moet zijn, maar ik dacht dat het ergens rond de 30 weken is of zo. Was je intake telefonisch?

En eh, drugstest vanwege je buik? Waarom dat dan :p

Balen van je klachten van de bekken. Hopelijk word het niet erger.

Hier gaat alles goed. Voel me goed en fit. Door het vele werken (zorg) lig ik vaak tegelijk met de eerste in de middag op bed/bank om even bij te tanken als ik vrij ben.

Ik ben nu 25.5 weken. En eerste afspraak bij de gynaecoloog gehad. Daar blijf ik nu ook onder controle. Heeft met de groei van de eerste te maken, dus nu wat meer groeiecho’s.

Leuk om even van jullie te horen. Ik ben nu bijna 27 weken. Onze kraamzorgorganisatie komt in ieder geval voor de 34 weken. Nog niets gehoord! Ik moet nog 8 weken werken.

Hier ook wel wat maagzuur hoor. Bekkenpijn wordt minder, activiteit van de baby juist sterker. Slapen gaat nu ietsje minder. Ik had de vk gebeld omdat ik ’s ochtends zo wazig (roesje + wat duizelig) was en me niet kon concentreren op mijn werk. Grote kans dat het komt omdat ik in mijn slaap terugrol op mijn rug en rechter zijde. Dan kan het bloedvat wat bekneld raken zei ze. Links slaap ik niet lekker dus het is nu of mega moe of niet kunnen concentreren haha. Vet onhandig. Verder voel ik me heel blij en verliefd op de baby en mijn man. Dus weinig te klagen!
Ja de drugstest was nadat ze naar mn buik keek? nou ga je gang.. Gelukkig mocht ik al gauw doorlopen!

Wat leuk om zo bij iedereen te horen hoe het gaat! 
aii da's lastig jessie dat je op je linkerzijde niet lekker slaapt, ook niet met allerlei kussens om je heen?
Hier gaat het ook goed! Hebben intakegesprek met verloskundige al met 26 weken gehad (ben nu 29 weken). Daar deden ze dat zo vroeg al. En ik werk ook nog maar 5,5 week. Vind het zo snel gaan nu! 
Ik voel de baby heel veel en goed. Heeft af en toe ook de hik, dat voelt gek! En ze draait ook nog veel, dwars, koppie omlag, links, rechts. 
ik ga die gezelligheid in de buik straks wel missen. Maar ook zoooo benieuwd hoe ze zal zijn ?. 
En die extra verliefdheid voor m'n man voel ik ook echt! Nog meer verbondenheid ofzo. Fijn ? 

Wow Emma, ja dat gaat snel opeens he? Lijkt me ook zo gek als hij straks uit mijn buik is!

Ik slaap nu inderdaad met een voedingskussen. Dat ligt wel erg lekker, maar voorkomt het rollen nog niet? ff aankijken de komende tijd dus.

Hii!
Ik ben nieuw in deze app! Ik ben 5 december uitgerekend! Alles gaat helemaal prima! Heb alleen de laatste week regelmatig last van harde buiken ☹️
Hopen dat het snel over gaat! Meer mensen hier last van?

Terug
Bovenaan