Vier dagen bloedverlies gehad (dinsdag t/m vrijdag). De verloskundige zei woensdag over de telefoon dat het een miskraam was maar ik vertrouwde het niet. Dus afgelopen zaterdag voor eigen kosten naar een echopraktijk gegaan en ja hoor, dooierzak, vruchtje EN hartactie gezien!
Het is dus geen miskraam! (Of het was een tweeling). Ik meld me dus weer aan 🙂.
Ps. Overigens is het zo bizar hoe je wordt gehandeld met een miskraam die natuurlijk niet alleen fysiek een aanslag is maar ook psychologisch: een verloskundige die snel over de telefoon het constateert, je niet wil zien en het gesprek snel afrond met de boodschap om ibuprofen te nemen tegen de koorts en hopelijk dat ik snel weer zwanger wordt. Huisarts was die week gesloten. Mn baas die ik vertel waarom ik ziek in huis zit, reageerde met de boodschap dat het jammer was maar dat het leven doorgaat ... Nog even duidelijk aan hem uitgelegd dat ik niet net als mn vorige miskraam op kantoor ga zitten en om het kwartier maandverband ga wisselen.
Dus je zit moederziel alleen thuis met allerlei spookideeen: mola, buitenbaarmoederlijke zwangerschap etc. Blij dat wij de middelen hebben om zonder twijfel voor eigen kosten toch een echo te regelen. Ik zal zo wel eerst mijn huisarts bellen (die hopelijk weer terug is) en vragen om advies. Gisteren had ik namelijk weer bloedverlies