Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ook ik sluit me aan. Na een miskraam 22 okt heel snel opnieuw zwanger blijkt uit de echo van vandaag. Vruchtzakje te zien met zwangerschapsring. Tis nog pril zei ze. Geen idee hoe ik nu uitreken hoe ver ik ben ivm de miskraam. Ik gok zelf op eind juli.
Na een aantal dagen op het forum het eea gelezen te hebben, ook maar even aangemeld.
1e kindje, we zijn nog er voorzichtig omdat er vanalles kan gebeuren. De dagen sluipen voorbij. 18 dec. eerste afspraak bij VK met echo..
Voorzichtig blij dus.
Groetjes!
Ik sluit me aan bij jullie!! Nu ongeveer 5 weken zwanger. 20 december een afspraak voor een 1e echo! Hoe verzetten jullie je gedachtte? Ik ben zo bang dat het mis gaat! Wil niet googelen maar kan het niet altijd laten. Heb ook eigenlijk geen klachten op wat gevoelige tepels na..dat helpt ook niet bij mijn onzekerheid.
Liefs
Vraagje, ik ben erg benieuwd met hoeveel weken maken jullie het bekend aan de mensen die dicht bij jullie staan ? Ik weet namelijk niet hoelang ik mijn mond kan houden haha ?
Liefs
Mijn beste vriendin weet het al en mijn directe collega's. Verder wachten we na de eerste echo omdat we het leuk vinden als onze zoon het verteld aan oma's en opa's.
Hier weet onze familie het al, ik wil wel wachten tot ik meer zekerheid heb om het echt helemaal openbaar te maken.
Grrr heb nog steeds geen bericht gehad van de gyn.. maandag maar eens achter aan bellen. Wil nu toch wel weten wanneer ik de 1e afspraak kan verwachten.
Ik ken het gevoel. Gedachten verzetten is lastig, maar gelukkig komt de drukke decembermaand eraan!
Wij willen echt wachten tot 12 weken, maar wel lastig. Eigenlijk wil je er met iemand over kunnen praten die dit ook al heeft meegemaakt, maar wel bewust gekozen om te wachten.
Spannend!