Uitgerekend eind juli 2019

Ten eerste: gefeliciteerd allemaal!
Ik sluit mij graag aan bij deze groep. Ik ben als het goed is 23 juli uitgerekend. Het is mijn 3e zwangerschap, maar ons eerste kindje. Helaas is het al 2x mis gegaan. Mijn vriend heeft al wel een zoon van bijna 10.
Omdat ik al 2 weken last heb van bloedverlies heb ik afgelopen maandag al een echo gehad. Ik denk dat ik toen 5 weken en 6 dagen zwanger was. Gelukkig was er toen een vruchtje met hart aktie te zien!! Ze konden het bloedverlies niet verklaren... heb die avond wel ontzettend veel bloed verloren, maar de VK denkt dat dit door de inwendige echo komt. Kennelijk is mijn baarmoedermond mega gevoelig want ik bloed al als ik moet niesen. Het maakt me (zeker omdat het al 2x mis is gegaan) wel super onzeker en genieten zal ik pas over een week of 6 kunnen verwacht ik. 
Gelukkig heb ik as maandag weer een echo en stelt dit wat gerust!
Ik heb trouwens ook amper klachten, soms gevoelige borsten maar wel moe iedere avond.

Woehoee ook ik na een miskraam weer direct aangeteld en nu 6 weken zwanger over een week de echo. Voel me zo veel beter als tijdens de vorige zwangerschap die niet goed is geëindigd. Toch maak ik me erg ongerust en ben ik zo zenuwachtig en bang dat het weer fout gaat! Mijn lichaam laat overduidelijk merken dat ik zwanger ben; gevoelige borsten en heel de dag misselijk, ook ben ik extreem moe. 
Hoop dat we allemaal over een tijdje een liefmooibabytje in ons handen hebben! ♡♡

Gebruiker10098914 Ik kan mij je gevoel goed voorstellen. Wat vervelend dat bloedverlies zeg. Hopelijk maandag een mooie echo. Ik heb ook een relatie met een man die 2 kinderen heeft. Nu ons eerste kindje samen :)
Gebruiker10085559 gefeliciteerd. Wat fijn.
was vanmorgen al super vroeg wakker, dus vanmiddag maar even op bed gelegen, was zo onwijs moe. Vanmorgen huisarts geweest, ze wil helaas nog niks voorschrijven tegen de misselijkheid en het overgeven 

Mama2019 dank je voor de tips. Gemberthee kende ik nog niet, ga dat morgen eens halen. Fruit reageer ik vooralsnog goed op dus dat eet ik als tussendoortjes. Na lunch en avondeten regelmatig last van overgeven.

Hoi allemaal !
Ik heb vandaag mij eerste echo gehad, en wat vond ik het spannend zeg !! Gelukkig zag alles er goed uit, en kon zelf al een 'knipperend' hartje zien ? vandaag ook te horen gekregen dat ik 22 juli uitgerekend ben
12 december heb ik mijn tweede echo, voor als nog nergens last van en hoop dat het zo blijft.
Iedereen nog gefeliciteerd! 
Liefs

Gefeliciteerd iedereen!
Ook wij verwachten eind juli 2019 een kleintje. 20 december een afspraak bij de verloskundige, spannend!! Helemaal omdat ons 1e dochtertje pas 3,5 maand oud is.

Terug
Bovenaan