Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ken het gevoel. Gedachten verzetten is lastig, maar gelukkig komt de drukke decembermaand eraan!
Wij willen echt wachten tot 12 weken, maar wel lastig. Eigenlijk wil je er met iemand over kunnen praten die dit ook al heeft meegemaakt, maar wel bewust gekozen om te wachten.
Spannend!
Ik ken het gevoel. Gedachten verzetten is lastig, maar gelukkig komt de drukke decembermaand eraan!
Wij willen echt wachten tot 12 weken, maar wel lastig. Eigenlijk wil je er met iemand over kunnen praten die dit ook al heeft meegemaakt, maar wel bewust gekozen om te wachten.
Spannend!
Gefeliciteerd allemaal!
Hier willen we het 2e kerstdag vertellen aan mijn ouders, zus en de kinderen van vriend. Ik zou het het liefst nu willen vertellen (zeker nu ik het hele weekend bij m’n ouders ben)... maar we wachten tot kerst. Ik ben dan denk ik 10 weken zwanger. Met m’n verjaardag zal ik de 12 weken voorbij zijn en dan willen we het helemaal bekend maken. Zou het het liefst van de daken willen schreeuwen al ;-) /
Ik heb het zelfde met mijn gedachten.. ben zo bang dat het mis gaat!
De echo komt gelukkig wel dichterbij (10 december).
Wij willen het met de kerst bekend maken ik ben dan iets verder als 10 weken als het goed is... echt super spannend en heb ook echt veel moeite om mijn mond te houden!
Buiten een flinke griep en verkoudheid heb ik geen zwangerschapssymptomen hahaha
Hai allemaal en gefeliciteerd ook !!
Alleen onze ouders weten het de rest vertellen we pas na 13 wkn en misschien zelfs bij 15 weken pas .
Dit omdat wij met 13 wkn een heel groot echo onderzoek krijgen en we eerst zeker willen weten dat alles goed zit en 3 wkn later moeten we weer en dan is het geslacht ookal bekend dus wellicht maken we alles in 1 keer bekend ..
Spannend dat jullie allemaal zo uit kijken naar de 1e echo zelf heb ik dat niet zo (miss omdat het de derde is) ..tot nu toe mis ik vooral een wijntje hahaha ..
Ben wel heel benieuwd naar het geslacht en of het er 1 is of toch stiekem 2 ..
Verder loop ik wat doeloos in de supermarkt alles wat ik lekker vind mag ik natuurlijk niet meer hahaha maar dat zullen jullie ook hebben .
Groetjes