Uitgerekend eind juli 2019

Ik heb de vorige keer wel mee gedaan aan moeders v moeders maar heb toen een mk gehad. Vind het nu allemaal heel spannend of het goed gaat dus heb besloten om nu niet meer mee te doen. 
Afgelopen nacht had ik best wel buikpijn, was best wel bang om naar de wc te gaan maar was gelukkig niks aan de hand.. 
@sania ik moet ook gelijk onder co bij de gyn.. heb wel eens gehoord dat sommigen daarnaast ook nog naar de verloskundige gaan omdat de gyn zo medisch is.

Ik heb gisteren de informatrice van moeders voor moeders langs gehad. Ik mag ook meedoen ondanks dat onze voordeur direct aansluit op een voetpad. We gaan die flessen gewoon recht voor de deur zetten. Het maakt mij toch niet uit als de buren hun conclusies trekken. Ik vertel aan iedereen die het maar wil horen dat ik zwanger ben :D

dat is fijn dwaallichtje..
vanmorgen zijn ze bij mij langs geweest was toch even spannend die test maar gelukkig meteen zwanger.. ahah kan het nog steeds amper geloven als ik het zie..
wij wonen super achteraf dus bij ons is het neerzetten niet zo'n probleem :)

Ik heb de plastic tas erbij gekregen om het dicreet neer te kunnen zetten ;-) De buren hoeven het nog niet te weten opzich. Was toch wel weer fijn om de teststreep te zien :) 
Ik ben nog steeds heel benieuwd hoeveel weken ik ben. Die vrouw van moeders voor moeders gaf aan dat ik zeker 6 weken al was (aan de snelle donkere streep te zien). De 1e dag van mn laatste menstruatie was 10 okt. (Had de 1e cyclus een cyclus van 38 dagen, de 2e van 90 dagen en nu de 3e dus geen idee precies). Dus ik denk ook zo rond de 6 weken dan

Gefeliciteerd iedereen!  
Super leuk en spannend allemaal.
Ik ben a.s vrijdag 6 weken zwanger en uitgerekende datum is op 26 juli en de eerste echo staat gepland op 14 december. Ben heel benieuwd vind het ondanks de ontzettende blije en gelukkige gevoelens ook heel erg eng. 
Allemaal een goede en fijne zwangerschap gewenst! 

Gefeliciteerd allemaal!!
Ik ben a.s. vrijdag 5 weken zwanger en vind het allemaal heel spannend, het is mijn eerste zwangerschap. 16 december heb ik de eerste afspraak en echo. 

Ik ben nu as vrijdag 5 weken zwanger en merk echt dat de hormonen enorm op aan het komen zijn. Heb een super kort lontje en snel zenuwachtig en onrust. Vooral tijdens werken met ik het! Dat nerveuze gedoe en onrust s natuurlijk niet goed voor de baby. Weet echt even niet wat ik nu moet doen. Hebben meerdere daar last van?? Iemand tips? 

@ pxxx ja is ook heel medisch. Erg jammer. Ik wist niet dat dat kon naar beide gaan. Maar ja dat hoeft nu ook weer niet. Nog meer controles. 
@bloompjee:  proberen dingen te die doen zodat je er niet continu aan denk (oké bijna onmogelijk) 

Terug
Bovenaan