Uitgerekend eind juli 2019

Ik heb ook af en toe wat krampen/steken. Zolang het geen uren aanhoudt is het volgens mij heel normaal!
Ik kan wel merken dat ik vermoeider ben dan anders.. vandaag 6 weekjes:)

Oke gelukkig!! Ik maak me druk om ieder klein dingetje haha om gek van te worden. Wij hebben 17 december de echo. Nog precies 2 weekjes wachten! Zo spannend. Ik heb het mijn moeder, stiefvader en oma al verteld. Mijn vader en stiefmoeder vertel ik het over 2 weken en mijn broer en schoonzus denk ik dat ik dat volgende week al vertel. Zit soms zo hoog in emotie dat als ik uitspreek aan familie dat ik zwanger ben dan ik gewoon bijna moet huilen van blijdschap haha hebben jullie dat ook? Kost me soms echt moeite om het tegen te houden. Hier heb ik zo lang naar uit gekeken en eindelijk ben ik ook zwanger maar het lijkt zo onwerkelijk!

Oke gelukkig!! Ik maak me druk om ieder klein dingetje haha om gek van te worden. Wij hebben 17 december de echo. Nog precies 2 weekjes wachten! Zo spannend. Ik heb het mijn moeder, stiefvader en oma al verteld. Mijn vader en stiefmoeder vertel ik het over 2 weken en mijn broer en schoonzus denk ik dat ik dat volgende week al vertel. Zit soms zo hoog in emotie dat als ik uitspreek aan familie dat ik zwanger ben dan ik gewoon bijna moet huilen van blijdschap haha hebben jullie dat ook? Kost me soms echt moeite om het tegen te houden. Hier heb ik zo lang naar uit gekeken en eindelijk ben ik ook zwanger maar het lijkt zo onwerkelijk!

@bloompje ik vind het zelf nog wel mee vallen  maar mn vriend vind wel dat ik last van stemmingswisselingen heb.. Haha.
Pff en ben sinds een dag of 3 steeds misselijk.. lijkt met de dag erger te worden :-( vandaag bijna niets gegeten en als ik alleen al aan eten denk wordt ik gelijk weer misselijk.

Gefeliciteerd allemaal! 
Wat leuk om zo alles te lezen en wat een verschillende zwangerschappen. 
Ik ben nu 6w6d zwanger. Ik ben ook uitgerekend op 25 juli van ons eerste kindje en ik vind het allemaal zó spannend! 13 dec. hebben we onze eerste echo 

Spannend alle geplande echo's! Hopelijk krijgt iedereen een mooie goede echo met kloppend hartje! Fijne zwangerschap allemaal! 
Mijn afspraak is volgende week vrijdag dan ben ik precies 8 weken. Heb alleen zojuist met de verloskundige praktijk gebeld om te overleggen of ik eventueel alvast eerder kan langs komen omdat ik al een week last heb van iedere dag bloedverlies is wel bruin en af en toe klein beetje roze. Heb geen pijnlijke borsten meer en behalve veel plassen geen symptomen vind het erg eng ook buikpijn en rugpijn wat komt en gaat. Helaas heeft de assistente geen plek en zei ze dat het misschien te vroeg is als ik nu langs kom voor een echo dat er dan nog geen zichtbaar kloppend hartje is omdat het nog pril is en dat bruinverlies vaker voorkomt maar ben er niet gerust op heel spannend dat afwachten. 

Terug
Bovenaan