Uitgerekend eind juli 2019

@ XProud-MomX oh wat naar zeg! En dan ook nog zo in die onzekerheid moeten zitten.. het kan natuurlijk nog goed gaan, ik duim voor je! Sterkte!

X proud-mommy 

En hoe ging je echo ? 
Wij mogen de 20e of wij ..ik bedoel ik . Mijn partner gaat niet mee , klinkt heel dramatische maar dat is het niet hoor haha.
Er komen nog zat echo's waar die mee kan ..
Ik ben dan bijna 9 weken ..spannend !

De echo is gelukkig goed gegaan we zagen een mooi hartje kloppen! De verloskundige wist niet waar het bloedverlies vandaan komt. Was een normale echo op mn buik. Maar voor nu zag alles er prima uit gelukkig. Blijft natuurlijk risicovol deze weken ook wat betreft t bloedverlies maar ben iniedergeval al heel blij en gelukkig met deze goede echo al blijft het spannend.
Aanstaande vrijdag nog een echo ben dan 8 weekjes en dan een echo afspraak maken voor rond de 11 a 12 weken.
Spannend succes de 20e met de echo! Hoe voel jij je? Gaat alles goed? :) 

X proud-mom
Wat ontzettend fijn dat je een goede echo hebt gehad! Dat is altijd weer een hele geruststelling 
Ik mag 12 december weer, dit word mijn 2e echo en ben dan 8.5 week, vind het ook zo weer ontzettend spannend!
Hoe voelen jullie je ? Last van kwaaltjes of juist niet ? Als ik heel eerlijk ben mag ik absoluut niet klagen, behalve dat ik wat moe en hongerig ben heb ik nergens last van, aan de ene kant super fijn natuurlijk maar aan de andere kant voel ik me daardoor ook niet echt zwanger waardoor ik ontzettend onzeker word.
Hele fijne avond iedereen !
Liefs x

Wat fijn proud-mom dat de echo goed was. Het blijft spannend ja die eerste weken.
Ik krijg nu wel echt last van kwaaltjes. Heb ik mijn vorige zwangerschap helemaal niet gehad. Heel erg misselijk en erg moe. Morgen de eerste echo spannend! 

Terug
Bovenaan