Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja Zwanger Yess! Thnx!
hadden dit ook niet verwacht omdat mijn ene eileider verwijderd was bij de bbz ?
enig idee of hier ook een tweelingen-forum is? Heb er nog geen gezien, alleen maar oude ?
Marije en bobobo gefeliciteerd!
Geen idee of er een Tweelingenforum is, je kan ook een nieuwe maken!
Ik heb geen Facebook dus ik ga jullie hier blijven vervelen als alles goed mag blijven gaan!
Hebben jullie ook zo’n last van je darmen? Ene dag kan ik helemaal niet poepen en de dag erna als de verstopping er eenmaal uit is ga ik daarna nog drie keer met hele dunne ontlasting! ?
Wat leuk! Ik heb 11 aug mijn laatste menstruatie gehad. A.s. vrijdag mijn eerste echo. Ik heb al een meisje van nu net 1 jaar. Toch ben ik wat onzeker over deze zwangerschap. Heb nu 2 keer een bloeding gehad. Afgelopen donderdag een klein beetje en gister. Gister was het echt meer. Maar na vanaf 10.30 uur geen bloed meer gehad. Toch ben ik erg bang op een miskraam. Vorige zwangerschap had ik dit helemaal niet. Verloskundige maakt zich nog geen zorgen maar ik bereid me voor op een minder leuke echo vrijdag.
Proficiat iedereen die erbij gekomen zijn.
Nu woensdag vm 1ste afspraak bij gyne, hopen op een goede echo ? de dagen, uren kunnen niet rap genoeg voorbij gaan ?