Uitgerekend eind mei/begin juni

@Krista, begrijpelijk dat je van bloedverlies onzeker wordt. Maar ik heb ook al heel vaak gelezen dat dit niks hoeft te betekenen. Komt goed!
Ik kom maar niet van het virus af, echt zo vervelend! Maakt mij ook onzeker. Morgen nog een keer de HA bellen dan maar.

@sanne1979 haha ja het zal wel even druk worden met met 3 kleintjes maar ik kijk er nu al naar uit haha! En leuk een fbgroep

@Krista wat vervelend voor je van die bloedingen. Ik snap dat je dat ongerust maakt. Ik heb al 3 weken iedere dag bruin bloedverlies (soms wat meer en soms wat minder) en al een paar keer helder rood maar bij de echo was toch alles goed en zelfs al een kloppend hartje. Ik hoop dat jij ook snel goed nieuws hebt! 

hoi Mien
Proficiat!!! Ik zie hier net je post. Super, ben blij voor jullie!!!
zoals ik in de forum NOD okt heb gezet, ik had vanmorgen een positieve test. Ik durf het nu wel nog niet luidop zeggen... het wordt met een bang hart afwachten.
Grtjs Sté

Goedemorgen! Gefeliciteerd allemaal!! En goede zwangerschappen gewenst!
Ik mag me bij jullie aansluiten vrijdag eindelijk positieve test gehad na 1,5 jaar. Dit word ons eerste kindje. 
net de verloskundige gebeld maandag 29-10 kunnen we voor de eerste echo, ik ben dan als het goed is ong. ruim 8 weken. Kan niet wachten.
verder voel ik nog vrijwel niets geen symptomen maar het is ook nog pril

Héy sté
Merci.
Alvast voor jou ook proficiat! Duim met je mee dat dit deze keer zeker goed mag verlopen. 
Woensdag op controle, ben ook aant afwachten hoe die zal zijn.

Groetjes!

Ja lang he maar toch nog spontaan gelukt. 
Ja kan het nog steeds niet helemaal geloven. Miss ook omdat ik echt nergens last van heb..
moet nu nog 4 weken wachten en tot die tijd willen wij het stil houden. Iemand al bekend making gedaan? Of al ideeen voor gemaakt?

Hoi dames, 
gefeliciteerd allemaal voor degene met een positieve test. 
Ik kom hier ook voorzichtig mijn gezicht laten zien. Vandaag mijn nod en vanmorgen een positieve test in handen. Nog wel licht maar er was duidelijk een tweede streep. 
Ik heb in mei helaas een ma gehad bij acht weken. Erg heftig om mee te maken vond ik persoonlijk. Deze maand hadden we allebei het gevoel er weer klaar voor te zijn. En met succes dus! 
Ik vind het echt mega spannend, durf nog niet echt blij te zijn en de gedachte dat het misschien weer mis gaat kan ik niet echt los laten. Hopelijk door hier met jullie te kletsen dat ik het ook wat positiever in ga zien. 

Hoi Stè, ik zag je in het nod okt forum. Jij ook gefeliciteerd met je positieve test. We lopen dus gelijk op, wat leuk!! 

Terug
Bovenaan