Uitgerekend eind mei/begin juni

xEsther
aan jou ook proficiat.  Ik ben heel blij met de positieve test, maar toch een beetje angst. Normaal mijn NOD 6 okt  dus vroeger getest. Vorige maand 1 dag vroeger getest en positief, helaas vroege miskraam. Dus nu beetje voorzichtiger in mijn vreugde...

Sté ah oke, bijna gelijk dus! ? 
ik snap je onzekerheid helemaal. De angst zal er altijd wel blijven. Hoe klein het de vorige keer ook was je hebt in je hoofd toch al bijna een babykamertje ingericht om maar zo te zeggen. 
Had jij het verteld aan je omgeving? Ik had het na de eerste echo wel aan mn directe omgeving verteld. Wat kan je je dan vergissen in mensen zeg. Ze zijn heel lief voor je maar na 2 weken denken sommige dat je er weer helemaal bent en dat je zo weer verder kunt met je gewone leven. 
Ik hoop voor je, en voor mezelf ook, dat het deze keer helemaal goed mag gaan!  

Trouwens, leuk idee over die facebookpagina!!! 
1e keer zat ik in een whatsapp groep, ook erg leuk maar soms bijna niet bij te houden. Na een werkdag had ik soms wel 200 berichten ?. 

@xEsther
we hebben het bewust aan niemand vertelt, ook niet dat we aan het proberen waren/zijn. Aangezien we al meer dan een jaar bezig zijn, had ik ook geen zin in vragen zoals en is het al van dat? En ambetante reacties als het moest misgaan. 
Laten we hopen dat alles nu wel goed gaat. Voor ons beide ?

Hoi meiden,
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Volgens mijn eigen berekening ben ik rond 31 mei uitgerekend van de eerste. Nu zit ik met een vraag, ik hoop dat jullie tips hebben.
Ik ben nu 5,5 week zwanger en ontzettend verkouden, mijn neus zit helemaal dicht, niks helpt! Wat weten jullie van het gebruik van neusspray (de "echte", geen zoutoplossing)? Ik lees wel dat het niet goed kan zijn voor de doorbloeding van de placenta om neusspray te gebruiken als je zwanger bent. Weet iemand of dit ook geldt als je nog maar zo kort zwanger bent? Dan is de placenta nog ontwikkeling en heeft nog geen functie dacht ik?
Ik hoop eigenlijk dat ik nog wel even mag gebruiken, vooral met slapen is het nu een drama.

https://www.apotheek.nl/medicijnen/xylometazoline-voor-de-neus?product=xylometazoline#mag-ik-dit-medicijn-gebruiken-als-ik-zwanger-ben-wil-worden-of-borstvoeding-geef ik zou gewoon voor het slapen gaan een snuifje nemen. En als je een hoge bloeddruk hebt even je verloskundige bellen. En gefeliciteerd Rosiee!
Esther ook gefeliciteerd, best wel eng nu die eerste weken. Je hebt best een late miskraam gehad met 8weken. Begon het vanzelf of zag je het met een echo? Hopelijk nu een fijne gezonde zwangerschap!
Hier ook nog aan niemand verteld. Na de termijnecho!

Hey zwanger yes,
ik weet eerlijk gezegd niet of 8 weken laat is of niet. Weet wel dat het ontzettend heftig was. 
Wij hadden 9 mei onze eerste echo en hierop was geen hartslag te vinden. Ik zou toen dus 8 weken zijn en het vruchtje is gemeten op 7+6. Dus het was echt net gestopt met groeien denk ik. De echo was op woensdag en de maandag ervoor had ik al een paar keer het idee dat het niet goed zat. Mn kwaaltjes namen af en voelde me weer topfit. Terwijl ik echt een wrak was. Ik had besloten om af te wachten wanneer mijn lichaam het zelf zou afstoten. Dit heb ik een week volgehouden en toen toch de vk gebeld. Dat ik dat niet kon en toch medicijnen wilde. Vreselijke dingen!!!!!! 
Maargoed we zijn er weer klaar voor maar het is nu net wat je zegt wel heel spannend. Gelukkig een hele lieve vk en ze zal me vast er doorheen slepen. Zal morgen denk ik even bellen..

Terug
Bovenaan