Uitgerekend eind mei/begin juni

Confetti, hier trouwens ook soms opeens geen gevoel van kwaaltjes, maar dan komt het savonds of sochtends weer terug. Vooral als ik druk ben heb ik er minder last van (gelukkig)
Jippie gefeliciteerd! Goed dat je al een vroege echo krijgt na je bbz. Lijkt me ook heel erg, van het geluk van zwanger zijn naar een spoedoperatie. Gelukkig nu weer zwanger :D

Zwanger Yes, ja was ook niet fijn, maar gelukkig redelijk snel weer zwanger. Als ik het niet vertrouw mag ik gelijk aan de bel trekken en krijg ik nog eerder een echo, maar daar gaan we maar niet vanuit. Hoe is het bij jou met de misselijkheid?

Hier niet echt misselijk maar meer een soort van buikpijn dat ik honger heb wat zich doortrekt in mijn maag en slokdarm, voelt heel gek.. en niet fijn .maar goed, ik heb alles over voor een kleine hoor :D

@sanne1979
Nog gefeliciteerd! Wat leuk een 1 jarige in huis nu. Zijn ze echt geen baby meer hè. Onze oudste is 12 september net 3 geworden en de jongste is nu 1,5. 

@ZonnetjeInHuis
ja het is inderdaad voor het hoede doel haha. Gelukkig heb jij er nog geen last van. Hopelijk blijft dat zo! 

Hier eigenlijk de hele dag misselijk en het enige wat ik dan kan eten is friet, hoe bizar! 
Verder maak ik momenteel een re-activatie van het CMV virus door en hoop dat ik het niet overdraag aan mijn ongeboren kindje. Is een mini kansje, dus ik probeer het los te laten... Mijn weerstand is nu erg laag en dan duikt het virus blijkbaar op!
Wat deden jullie om je weerstand te verhogen, behalcb multi vitamine?
Liefs!

Oh friet? Hier is vet eten echt een crime :p. maar fijn dat er iets is wat je kan eten. Zwanger zijn is zo vreemd dan :p
Ik heb momenteel echt een afkeer van crackers die ik altijd at, koffie, rozijnen, pindakaas, nootjes en ik heb juist veel trek in cola en spaghetti zonder saus :x. Hoe dan..
Maar brood en gewoon gezond avondeten krijg ik ook nog weg, heb ook nog niet hoeven overgeven. Wel heeel veel last van m'n borsten als ik een toeschietreflex krijg. Mijn tepels zijn sowieso erg gevoelig. En excuses maar ik moet steeds boeren laten, en harde ook. Loop continue naar de wc om een boer.. 
En verder gaat het zijn gang. Ik ben echt heeel benieuwd naar de termijn(echo). Vraag me echt af hoe ver ik ben. En of het kindje leeft en zo. Nog max 5 weken wachten denk ik en hoop ik! Eerst de intake de 23e

MamaEE wat ga jij het straks druk krijgen met 3 kleintjes haha... 
Ik merk dat ik wel steeds meer “klachten” krijg. Ben vaker duizelig en vooral ‘s middags moe. Het slapen wil ‘s nachts ook niet echt. Gelukkig niet misselijk en kan alles eten. Mijn vorige zwangerschap at ik veel tomatensoep en werd ik misselijk van thee. Ook moest ik kokhalzen met tandenpoetsen. Dat kan nog komen...
Vwb weerstand opbouwen. Ik ben zelden ziek en probeer zo gezond mogelijk te eten. Verder slik ik Prena Fem van Orthica.
Zijn er al meer dames die zich hebben aangemeld voor Moeders voor Moeders? 

Sanne, goed dat je dat zegt, dat moet ik nog doen. Was ik donderdag van plan maar vergeten! Zal het in mijn agenda schrijven .wanneer begin jij ermee?
Thee geniet ik inderdaad ook niet meer zo van :(

Terug
Bovenaan