Uitgerekend eind mei/begin juni

Hoi Allemaal! 

Allereerst gefeliciteerd iedereen!
ik heb vorige week zondag een positieve test gehad, mocht toevallig een dag later al naar de gyno. Vorig jaar een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en sinds januari geen cyclus meer gehad. Moest voor een controle naar de gyno om eea door te spreken, en dus nu zwanger! Gelijk dus een echo, waarop TWEE vruchtzakjes te zien zijn!? Heel spannend nu dus! Volgende week maandag weer een echo. De gyno denkt dat ik nu 6 weken in verwachting ben, maar dat zal volgende week zekerder worden als we hartjes gaan zien kloppen! ?

Een tweeling! Spannend & gefeliciteerd.
Ik heb mij al aangemeld voor moeders voor moeders en ben ook al begonnen (nu rond de 6 weken). Zo’n fijn gevoel om andere daarmee te kunnen helpen. 
Verder heb ik veel klachten, niet alles smaakt meer even lekker maar ik eet nog geen rare dingen. Haha

WoW een tweeling! Wat fijn dat je al zo snel terecht kon.
Je moet je online aanmelden voor MvM en dan nemen zij contact met je op voor een afspraak. Dan checken ze of je zwanger bent en krijg je een super fijne handdoek (ga ervan uit dat ze die nog hebben). Vrijdag as heb ik de afspraak staan en zal die week erop wel beginnen.

Oja, wat ook leuk is (vond ikzelf bij mijn vorige zwangerschap); “berichtje uit je buik”. Dan krijg je wekelijks een filmpje gemaild met informatie over de ontwikkeling van je kindje.

Leuk zeg een tweeling! Gefeliciteerd! Speciaal zo na een onregelmatige/afwezige cyclus ook!
MvM ken ik inderdaad nog, goed initiatief! Had jij het de vorige keer tot het einde vol gehouden? Ik vond die geur een beetje misselijkmaken :p. Deed het ook alleen thuis. Ik heb wel een collega gehad die het mee had naar werk. Vind ik wel knap hoor!

Hier nog 1!
Zoals ik hem nu heb berekend zou het 1 juni zover zijn. ?
Drie maanden terug geopereerd aan een bbz waarbij een eileider is verwijderd, dus dat het zo snel alweer raak is hadden we niet verwacht!
Over een week mag ik het ziekenhuis bellen om een afspraak te maken, dus dat gaat gevoelsmatig nog wel een lange week worden denk ik... ?

Hoihoi, 

Woensdag positief getest, dit wordt ons eerste kindje. Uitgerekend 4 juni. Super spannend allemaal zeker omdat het allemaal best snel gegaan is (9 juli spiraal laten verwijderden). 

26 oktober eerste echo :).
Best al wat last van de bekende kwaaltjes: misselijk, gevoelige borsten en ik ruik werkelijk waar alles ?
Leuk om lotgenoten te vinden die rond dezelfde datum uitgerekend zijn!

Marije wat fijn dat je nu alweer zwanger bent, gefeliciteerd! Bobobo jij ook van harte. Als het goed is ben ik ook 4 juni uitgerekend. Deze week de verloskundige bellen voor een afspraak. Zo spannend weer. Ik hoop ook de 26e de echo te krijgen, het liefst nog een week eerder maar de kans dat er nog geen kloppend hartje te zien is is best groot.
Als we allemaal de 1e echo hebben gehad is het misschien wel leuk om een besloten Facebookpagina te maken. Bij de zwangerschap van mijn zoontje was ik bij 2 groepen aangesloten en met 1 groep hebben we nog dagelijks contact en zien we elkaar binnenkort weer. Het idee is hetzelfde als hier, maar dan persoonlijker. Ik heb er echt veel aan gehad en nog steeds wel. 

Terug
Bovenaan