Uitgerekend eind mei/begin juni

Oei Esther. Het lijkt mij laat, je verheugt je dan stiekem toch al een maand op een kindje. Ik dacht dat het meestal met 5 of 6 weken mis ging. Maar goed, het is allemaal verschrikkelijk wanneer dan ook. 
Fijn dat je zon lieve verloskundige hebt :)

Gefeliciteerd alle nieuwe meiden! Leuk dat dit forum lekker actief is.
Ik heb vandaag de verloskundige gebeld en 23 oktober hebben wij de echo. Ik ben als het goed is dan precies 8 weken en zou volgens de berekeningen 2 juni uitgerekend zijn. Na een missed abortion blijft zo’n 1e echo eng. Maar ik heb er best een goed gevoel over. En mocht het niet goed zijn, dan liever nu dan dat we een keuze moeten maken naar aanleiding van de nipt test.
Tijdens mijn zwangerschap was ik ook verkouden en heel mijn hoofd zat vol. Ik ging een paar keer per dag stomen en nam soms een paracetamol. Normaal neem ik al bijna nooit iets in en zeker niet als ik zwanger ben. Dan maar een paar dagen langer brak. Maar dat is persoonlijk. 
Vanmiddag weer acupunctuur gehad. Hopelijk dat het slapen beter gaat, want dat is nu echt drama. Hebben jullie daar ook last van?

@xEsther wij kwamen er ook met 8 weken achter dat het niet goed zat. Ik had wel alle symptomen maar het bleek een leeg vrachtzakje te zijn. Ik vond het ook best wel zwaar. Je hebt toch al een hele tijd in je hoofd zitten dat er een kleintje komt. Ze noemen het tot 12 weken geloof ik nog een vroege miskraam maar zo voelde het niet! Uiteindelijk 2 weken gewacht op een spontane miskraam maar toen ook om medicijnen gevraagd. Iedere ochtend overgeven terwijl je weet dat het niet goed is was echt geen doen! Gelukkig is het jullie nu ook weer gegund en krijg je snel een goede echo. En heb je een fijne vk. Ik ben altijd blij dat ik gewoon voor geruststelling al even kan bellen. 

Spannend allemaal he, zo een miskraam blijft gewoon een grote nachtmerrie. Door die bloedingen (even andere gebruikersnaam) ben ik echt aan het aftellen tot vrijdag. We duimen en hebben positieve hoop. Verder voel ik me echt prima, nergens last van. Wel wat vermoeid. Vorige zwangerschap had ik ook nergens last van de eerste maanden. Hoe voelen jullie je?  

Hoi dames,
Ik mag me ook aansluiten bij dit groepje. Ik ben 29 en al mama van een prachtig mannetje van 9 maanden!! Iedereen gefeliciteerd met jullie wondertjes in jullie buik!! 
Ik zou afgelopen maandag geopeerd worden. Ik voelde dat ik misschien wel zwanger zou kunnen zijn. Testen waren negatief en na lang zeuren hebben ze toch de moeite genomen om eerst bloed te prikken. Had op dat moment pas een hcg 22,9, dat is ook de reden waarom de testen negatief bleven. 
Donderdag was mijn hcg 117, volgens de huisarts genoeg stijging en hij feliciteerde mij met mijn zwangerschap. Volgens mijn berekening zou ik al 5 weken zwanger moeten zijn maar volgens de dokter nog maar net 4 weken. Het is dus of een late eisprong/innesteling geweest of ik moet me zorgen maken over mijn lage HCG :(
Probeer er niet teveel mee bezig te zijn maar dat is zo moeilijk!!!!

Hele verschillende ervaringen lees ik.. onmogelijk om overal op te reageren. Ik vind het fijn te lezen over die herkenbare onzekerheid na 1 of 2 mk.. wachten duurt dan zo lang he.
ik sinds gisteren wat meer last van een soort drukkend gevoel op Mn maag, echt misselijk is t niet, maar Mn zin om te eten gaat er wel van over. Ben ook echt heeeel erg moe! Kruip zo Mn bed weer in. 

Vandaag contact gehad met de vk  en na een echo bij gyn vorige week mag k volgende week op intake bij haar. Dan net 7 wk dus k hoop op een hartje! Spannend! 

Laten jullie weten hoe echo’s enzo zijn? Succes verhalen zijn welkom! 

Hey dames. Ik heb het al aan mijn ouders, schoonmoeder, vriendinnen en zusje verteld. Dit omdat ik gestart was met iui en iedereen met me meeleefde. Dan kan ik Het niet meer voor mezelf houden. Ik vind het ook niet erg.
Als het mis zou gaan ben ik blij dit ook met ze te delen. Vandaar.
Ben best nog onzeker. Heb veel last van zeurend gevoel in onderbuik en steekjes. Dat komt dan met vlagen. In de avond heb ik er het meeste last van.

Leuk actief forum dit
ben benieuwd naar jullie echo’s!
zie wel veel verschillende verhalen zo zie je maar iedereen beleefd het heel anders..
ben mega onzeker heb al hele dag met vlagen zeurende onderbuik geen pijn maar trekkend begin van menstruatie gevoel.. omdat ik verder ook niks voel en 2 testen (1 dag na, de ander 2 dagen na NOD) lichte kruisjes gaven ook een Clear Blue dag na NOD die zei zwanger 1-2.
ben ik zo bang dat het mis gaat dat ik niet genoeg hcg aanmaak ofzo durf ook niet goed nog x te testen zegt het wat dat geen knal kruisje is ben ook nog maar 4 weken en 3 dagen volgens mijn eigen berekening

Terug
Bovenaan