Uitgerekend eind mei/begin juni

Ik ben nu geloof ik 7 kilo aangekomen maar ik eet/snoep ook gewoon redelijk veel. Dus dat is ook deels eigen schuld :X
Komt wel goed na de bevalling hoop ik dan :D

Nog even terug komen op dat hoofdje. De verloskundige kon dat vertellen, omdat de bult helemaal bovenaan mijn baarmoeder zit. Een kontje kan het dan niet zijn denk ik omdat de beentjes dan nog hoger zouden moeten zitten? Hoofd of kontje, het is me om het even... vind het gewoon leuk om die bult voorbij te voelen schuiven ‘s nachts haha. Ik heb me net ook eens gewogen, maar ik ben dus nog niets aangekomen. Ik schommel altijd zo’n 2 kilo en daar val ik nog steeds tussen. Mijn buik is wel wat dikker, maar mijn benen zijn wat slanker denk ik. Ik snoep ook veel minder nu dan voor mijn zwangerschap doordat ik zoveel zin heb in fruit... En s avonds heb ik veel minder honger dan eerst.

Wat chill Tulipaa dat je nog niet zoveel bent aangekomen. Ik zat gisteravond ineens te denken goh hoeveel zou het zijn. Ik schrok me kapot. Zit al bijna 10 kilo bij en ben pas 23 weken onderweg! Eet ik meer nu ik zwanger ben? O ja absoluut, maar ik heb die energie ook nodig merk ik anders word ik duizelig. Maar het zijn dan wat extra boterhammen op een dag, een bakje vla en wat extra fruit. Maar eerlijk gezegd zeg ik op dit moment geen nee als er koekjes/taart voorbij komt. Maar nu niet zo dat ik iedere dag taart en chips zit te eten...

Ik duim maar dat het na de bevalling gewoon weer teruggaat naar het normale gewicht. In ieder geval is het niet zo zichtbaar, heb ook (nog) geen striae ofzo op mijn buik.
@Sanne1979 wat jammer dat jullie niet meer naar Gran Canaria gaan, maar als het niet goed voelt gewoon echt niet doen inderdaad.

Hi allemaal! 
Hier 23 weken. Mijn vriend voelt de kleine nu ook sinds 2 weken. Zo leuk. De ene keer voelt het als belletjes en soms echt al harder dus denk dat ik het dan voel schoppen. 
Overmorgen eindelijk de gender Reveal op mijn 30e verjaardag. Moet zeggen dat het ook wel iets bijzonders was, ons geheimpje. Maar nu kunnen we het straks met iedereen delen!
toevallig vanochtend op de weegschaal gestaan. Ik schommel beetje rond de 3 en 3,5 kilo wat ik nu ben aangekomen. Ik snaak echt veel. Al het lekkere ongezonde eten daar heb ik echt zin in. Soms voel ik me er soms schuldig over. Ik slik overigens nog wel elke dag multivitamine om dat een beetje op pijl te houden! 
Van het weekend de babykamer verven. Volgende week komen de meubels. Dan is dat ook klaar. Hebben jullie ook zo’n behoefte om ineens van alles nog klaar te krijgen in huis? 

Ik ben bijna 5 kilo aangekomen maar eet ook alles wat los en vast zit en sport geen 4 keer per week meer en niet zo actief meer als voorheen dusja.
@ Steefje Leuk dat jullie wachten tot je verjaardag. Echt knap!! Ik kon het echt niet voor me houden.

Sporten stond de afgelopen 2-3 weken ook stil. Had last van me bekken (steken in onderbuik dus denk de bekken) en lage rugpijn. Vanaf komende week weer wat meer bewegen. Wil gaan zwemmen, schijt ook fijn te zijn! 

Paniek voor niks, ik was 'maar' 6 kg aangekomen vanaf het begin toen ik gisteren op controle was. Dus vanavond gaat de chips weer open haha! :') 
Hebben jullie het nog oké op jullie werk of wordt het al zwaarder? Ik merk echt dat op donderdag en vrijdag mijn energielevel heel laag is. Zo moe... 

Terug
Bovenaan