Uitgerekend eind mei/begin juni

Hier 25 weken en ik vind werk zeker al zwaarder hoor. Doe ook lichamelijk werk (zorg) en dat gaat me ook opbreken. Maar goed, ik werk nu maar 2 dagen en er zit een vrije dag tussen (waarin ik dus wel gewoon alle zorg heb voor m'n kleine peuter. En ik ben ook gewoon heel moe. Standaard vanaf dat ik opsta ;) heel irritant. 
6 kilo is netjes Vera! 
Mijn zwangerschap cursus begint over 2 weken, zin in! Dat is dan ook meteen de enige sport die ik doe. Ik fietste mijn werkdagen 2 uur maar ik red het niet meer zowel lichamelijk als het eerder opstaan :p
Veel plezier steefje met je verjaardag en de gender reveal

Hier 25 weken en ik vind werk zeker al zwaarder hoor. Doe ook lichamelijk werk (zorg) en dat gaat me ook opbreken. Maar goed, ik werk nu maar 2 dagen en er zit een vrije dag tussen (waarin ik dus wel gewoon alle zorg heb voor m'n kleine peuter. En ik ben ook gewoon heel moe. Standaard vanaf dat ik opsta ;) heel irritant. 
6 kilo is netjes Vera! 
Mijn zwangerschap cursus begint over 2 weken, zin in! Dat is dan ook meteen de enige sport die ik doe. Ik fietste mijn werkdagen 2 uur maar ik red het niet meer zowel lichamelijk als het eerder opstaan :p
Veel plezier steefje met je verjaardag en de gender reveal

Jaaa vriendlief heeft onze smurf vanochtend voor t eerst gevoeld. Zelf al een paar keer afgelopen week maar dan was hij niet in de buurt of stopte het precies. Nog niet echt aan de buitenkant gezien.
Ik merk ook dat ik fulltime werken best pittig vind vooral aan t einde van de week of als er veel van mij gevraagd wordt. En het vroege opstaan breekt wel op.
Veel plezier dit weekend met je verjaardag en gender teveel Steefje!

Jaaa vriendlief heeft onze smurf vanochtend voor t eerst gevoeld. Zelf al een paar keer afgelopen week maar dan was hij niet in de buurt of stopte het precies. Nog niet echt aan de buitenkant gezien.
Ik merk ook dat ik fulltime werken best pittig vind vooral aan t einde van de week of als er veel van mij gevraagd wordt. En het vroege opstaan breekt wel op.
Veel plezier dit weekend met je verjaardag en gender teveel Steefje!

Ik heb niet op de weegschaal gestaan tijdens deze zwangerschap. Mijn vk zegt dat dat niks zegt over het kindje en dat met mijn postuur er ook geen rede voor is. Ik kan zelfs met zwangerschaps broeken nog in maatje 36 terwijl ik een buik heb waarbij mensen denken dat ik al tegen het einde loop. Alleen mijn buik groeit dus en de rest blijft zoals het was. ^,^ mijn vriend kan de baby inmiddels goed voelen en je kunt het ook al zien haha. Zie je ineens je buik heen en weer bewegen.

@Jippie ik sluit me bij je aan, vandaag heeft m'n man kennis gemaakt met de kleine man! Eindelijk heeft hij twee schopjes kunnen voelen. Echt superleuk! Mijn man had helemaal grote ogen en was ook helemaal blij!!

En ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die het werken zwaar vindt. Ik werk nog 40 uur en heb vanaf het begin gezegd tot 4 weken voor de bevalling door te werken... misschien moet ik dat herzien.
Babymoon waar we het eerst over hadden, hebben we nu twijfels over. We hebben vrij als ik 28 weken zwanger ben. En ja ik wil wel graag naar de zon maar ik lees ook veel mensen die het afraden i.v.m. de hitte. Dus op zich is Nederland een weekje in een huisje ook wel leuk, maar waar en wat kunnen we dan doen? Elke dag een andere stad bezoeken zie ik ook niet zo zitten...

Super leuk Vera!!! Ik vond het ook fijn dat hij het een keer kon voelen en voor hem zo speciaal.
Ik werk officieel tot 4 weken en 3 dagen van te voren, maar daarvoor zit de meivakantie dus heb nu 6 weken en 5 dagen voor de uitgerekende datum al verlof. Daar ben ik heel blij mee, want ik vind fulltime werken met al dat geregel en een huishouden ernaast wel veel. Raak dan ook in de stress als mensen teveel van mij willen. Probeer zoveel mogelijk rustmomenten in te plannen maar lukt vaak niet helemaal.
Woensdag moet ik een dag mijn suiker bijhouden. Ook wel weer spannend vind ik.

Terug
Bovenaan