Uitgerekend eind mei/begin juni

Wat leuk Jippie en Vera dat jullie partner de baby heeft gevoeld! Zo bijzonder!
fulltime werken begin ik ook wel pittig te vinden. Vooral de avonden en in het weekend veel last van me rug. 
Afgelopen vrijdag de gender Reveal gehad! We hadden een grote zwarte ballon vol met helium en die hebben we kapotgeprikt in het bijzijn van familie en vrienden. En er kwamen roze ballonnen uit dus we krijgen een meisje! 
Afgelopen vrijdag ook 2 keer geprikt voor zwangerschapsuiker, deze week de uitslag bij de VK. Ben benieuwd! 

Hej mn vorige berichtje is niet geplaatst. Ik had namelijk na mijn bericht nog een bericht getypt met @steefje hoe was de gender reveal en je verjaardag?
Gefeliciteerd! Erg leuk een meisje en een leuke manier om te vertellen. Moest jij in t ziekenhuis controleren? Ik krijg een apparaatje en dan moet ik dus 4 keer in mijn vinger prikken die dag.

Wat leuk Jippie, ik stop ook met de meivakantie. Ik ben dan pas 32,5 week dus gaan officieel 5 weken en 2 dagen van tevoren met verlof. Ik vind het fulltime werken ook echt al wel pittig. Was van plan om tot 36 weken door te werken, maar die meivakantie leek me eigenlijk een veel logischer moment. Bovendien zag ik laatst bij een collega dat het kindje drie weken te vroeg kwam. Zij was nog maar net met verlof toen. Ik vind het wel een fijn idee dat ik wat langer de tijd heb nu en een beetje fit het kraambed in ga.

Zit jij ook in het onderwijs Tulipa? Je zal het vast al eerder gezegd hebben hoor, maar ik ben het even kwijt. Zit je in het basis of middelbaar onderwijs? Jij hebt dus ook heel lang verlof! De zomervakantie krijgen we natuurlijk ook nog terug. Plak jij die gelijk aan je verlof?

Lekker lang verlof meiden! Ik ga met 33,4 weken :p 
Een weekje naar Nederland is ook fijn toch :D
Leuk een meisje steefje! Gefeliciteerd :D
En ook super dat jouw man je kindje heeft gevoeld Vera! Gaaf! Mooi moment hè :)
Ik had ook veel rugpijn maar de Mensendieck heeft wel heel goed geholpen! Ik heb tips gekregen als niet staan met je knieën op slot, bekken meer kantelen zodat mijn rug minder hol is en buik proberen goed in te houden. En als ik ga zitten moet ik nu ook steeds even mijn buik goed inhouden gewoon voor het oefenen 
Gisteravond had mijn man een wijntje gedronken, dat doet hij bijna nooit .maar ik durfde hem amper te zoenen.. hoe doen jullie dat? 

Lekker Jippie en Tulipa dat jullie in het onderwijs zitten en op die manier extra lang verlof hebben. Lijkt me genieten! 
Ik werk zelf als consultant maar het werk staat me echt met de dag meer tegen (niet alleen vanwege de zwangerschap hoor...). Dus misschien op zoek naar een nieuwe baan. 
En Steefje gefeliciteerd! Een meisje! Superleuk :D :D
Zwanger yes, herkenbaar... als mijn man heeft gedronken denk ik wel eens is het handig om hem te kussen? Maar ik doe dat gewoon, sowieso wil ik ook altijd nog even ruiken aan zijn biertjes want dat vind ik lekker ruiken en dan heb ik het idee dat ik toch nog een beetje meedoe haha. Maar zoenen kan geen kwaad lijkt me. Je krijgt niet echt alcohol binnen.

Lastig is dat met die alcohol, vooral omdat hij dan natuurlijk wel graag wil :p. Ik kus hem ook gewoon maar het blijft toch door mijn hoofd malen of dat wel verstandig is. Ook omdat er allemaal zo weinig over bekend is.. wanneer het schadelijk kan zijn en of er inderdaad überhaupt alcohol binnen komt door wat speeksel :p. Nou ja, los laten ?. Gelukkig drinkt hij niet vaak ?

Terug
Bovenaan