Uitgerekend eind mei/begin juni

@santje ja dan snap ik best dat je het verteld heb ja.
Was dit je eerste poging?
vervelend dat onderbuik gevoel ik heb het ook... zo onzeker word je ervan he.
wnnr heb je je eerste echo staan?

Pfff ik moet het gewoon even kwijt.. nu 4.5 week zwanger en niemand weet het nog, maar oow wat voel ik me onzeker. Donderdag vrijdag en zaterdag was ik zo suuuper moe en vlagen van misselijkheid. Gisteren nog wel moe dus niets gedaan en op tijd naar bed gegaan. Vandaag nergens last meer van. Toen ik in april zwanger was, was ik zo misselijk dat ik niet ging sporten en had ik volle borsten, maarja toen namen de symptomen op een gegeven moment af en was het foute boel. Nu dus na een paar dagen al geen last van misselijkheid dat ik nu echt zoo onzeker ben!! Nog ruim 2 weken wachten op de 1e echo. 
Wie herkent het dat de symptomen al zo snel afnamen en ging het gewoon goed?

Avb89. Dit was idd mijn eerste poging iui. Zijn nu bijna in totaal 2 jaar bezig. 
Dat gevoel in de onderbuik maakt wel onzeker ja. Het zou komen door het rekken van de banden. 
Nu donderdag moet ik bloedprikken. Kijken of het hcg verhoogd is. Daarna plannen we een echo.
het is ons 2e kindje. Mijn dochter is bijna 6 jaar.
Morgen 5 weken zwanger.

@jippie. Kan me je onzekerheid heel goed voorstellen. Vooral nu je gefocust bent op symptomen die er niet meer zijn. Ik heb er zelf geen ervaring mee. Bij mijn eerste zwangerschap had ik zo vroeg nog geen symptomen zover ik me herinner. Nu wel. Het zegt allemaal niks natuurlijk. Je lichaam is zo hard bezig. Je kunt alleen maar afwachten. En denk maar zo, we zijn allemaal onzeker. Zowieso tot 12 weken. Iedereen voelt wat anders. Elke zwangerschap is ook anders. 

@santje hcg prikken ze omdat je iui traject zit?
lang wachten zeg 2 jaar, wij hebben er 1,5 jaar over gedaan..
kwam je eerste dochter vanzelf?

@jippie kan me voorstellen dat je nog onzekerder word. Word ook mega onzeker het lijkt of iedereen misselijk is maar ik niet.
heb vaker gelezen dat het niks hoeft te zeggen ik probeer maar te denken dat je druk maken ook geen zin heeft het is echt afwachten meer kun je niet doen.. 
hier van je afschrijven helpt wel maar andere verhalen kunnen je ook ontzettend onzeker maken.
dit worden 4 hele lange weken tot aan mn echo...
vind het wel leuk zon geheim samen te hebben

@avb89 ik denk dat dat hcg prikken idd is omdat ik in behandeling ben in het ziekenhuis. Bij mijn dochter had ik ook hulp nodig van Het ziekenhuis. Alleen bij haar was het meteen na de 2e ronde raak. Ik heb pcos ( geen natuurlijke eisprong). Vandaar de hulp vanuit het ziekenhuis. 
Ja het schrijven hier is wel prettig. Even wat onzekerheid delen en klachten vergelijken. :) 

Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook nauwelijks klachten en er ligt nu een gezonde knul van 14 maanden boven in zijn bedje ;-). Het zegt niks. Iedere zwangerschap is anders, maar je wil constant de bevestiging hebben. Dat heb ik de hele zwangerschap gehad tot het laatst toe. Mijn zoontje was heel rustig in mijn buik en ik was zo bang dat het fout zou gaan. Ik heb wat ctg’s gehad.
Ook met de Missed Abortion merkte ik niks. Ze zagen het pas op de echo en het kwam ook niet vanzelf los. Uiteindelijk gecurreteerd. 
Maar we moeten er vanuit gaan dat het goed is. Het gaat gelukkig vaker goed dan niet goed.
Willen jullie het geslacht weten? Wij wisten het de vorige keer niet en willen het nu weer niet weten. 

Terug
Bovenaan