Uitgerekend eind mei/begin juni

Bedankt allemaal voor het leuke ontvangst!

@veraa wat vervelend van je ijzer gehakte maar fijn dat ze een alternatief hebben waar je je beter bij voelt! 
Heerlijk Happy en zonnetje in huis zo lang verlof! Heerlihj genieten en wennen aan alles. Hier plak ik ook deels vakantie achter get verlof aan. Gelijk zo kleintje moeten missen lijkt me zo moeilijk ?.
goed bezig MIE! Heerlihj dat je zo weinig klachten hebt! Ben jaloers ?
wb Kolfen, zetten jullie dus graag door op het werk? Ik twijfel heel erg daarin. Voel ik me noet opgelaten, zit ik wel relaxed, hoe kaart ik dit aan etc etc. Want echt een ruimte is er niet en hoe dan met tijdelijke vervanging. Wat geeft jullie de doorslag en hoe pakken jullie dit aan op werk?

Hoi weer!
Hier geen verlaagd ijzergehalte. Fijn dat je eerst met floradix mag proberen, lijkt me inderdaad fijner dan tabletten met bijwerkingen.. 
Zonnetje, moeilijk hè om je in te houden. Wel proberen om als het niet gaat te stoppen. Dan maar even uitrusten tussendoor. 
Ik wil zeker kolven op mijn werk, heb ik de vorige keer ook gedaan en ik geef gewoon graag borstvoeding. Dat ging de vorige keer zonder problemen en heel makkelijk dus dat hoop ik nu weer. Ik heb ook een collega gehad die tijdens het rapporteren doorwerkte met een elektrische kolf aan de borst . Dat werkte voor haar prima. Je moet het denk ik gewoon een weekje proberen. Sowieso zat ik twee keer 20 minuten in het begin en dat was ook even fijn met mijn wazige hoofd om bij te komen hoor. Je kan altijd zeggen dat je wil kolven en als het niet lukt omdat je je toch niet fijn voelt dan daar weer mee stoppen.. 
Wij hebben vandaag het bedje opgezet. Eind maart komt het nieuwe beddengoed voor de baby. De rest staat natuurlijk nog van onze dochter. En ik kon me niet inhouden dus toch de baby was al gedaan ?

Hoi! 
Ik zou ook graag willen kolven op het werk. Gelukkig is dat hier allemaal prima geregeld, ik heb een eigen kantoor en je mag hiervoor gewoon tijd reserveren. 
Wij gaan deze week verhuizen, a.s. zaterdag is het zover! De hulptroepen zijn ingeschakeld, ik hoef gelukkig alleen maar op een stoeltje te zitten en alles aan te wijzen haha. Komt vast goed. 
En na vandaag nog maar 6 daagjes werken! Zo fijn!

Jullie nemen het recht om te kolven dus gewoon als ik het zo lees :) Goedzo. Ik hoop ook echt dat het hier ook gaat lukken. Zoals ik al aangaf, ik zit elke dag bij een andere klant (fijn - consultant) dus dat wordt nogal gepruts denk ik. Maar ik weiger om mijn werk het kolven te laten belemmeren. Vinden jullie dat mijn werkgever dat met mijn klanten moet oppakken of ik gewoon zelf? 
@HappyH - 6 dagen werken :O Holy wat lekker! Ik nog 6 weken officieel haha. Maar laatste weekje denk ik vrij nemen dus nog 5 weken afzien. 

Totaal niet jaloers op degenen die in het onderwijs zitten haha :p Geniet ervan hoor dames! lekker thuis de dingetjes op orde brengen en genieten van de laatste weken zwangerschap. 

Haha ik moet nog 2,5 week werken! Ook nog 6 dagen :D heerlijk gevoel. 
Onze baby is dwars gaan liggen. Beetje jammer. Over 2 weken weer controle en als de baby niet gedraaid is krijg ik een echo en een versie. 
Maar goed, baby heeft nog twee weken dus hopelijk draait hij gewoon zelf :p. Hopelijk.. 
Ik vind dat je het je werkgever kan vragen te doen maar je kan het ook zelf vertellen aan je klanten. Ligt eraan wat het contact is. In ieder geval heb je gewoon recht op een half jaar kolven. Dus je mag dat nemen als je dat wil. 

Noo een dwarsligger. Lijkt me lastig. Ik weet niet hoever je nu bent maar mijn vk zei dat het kindje vanaf week 36 echt goed moet liggen en dat ze bij week 34 inderdaad al bepaalde acties gaan nemen. Maar dat het daarvoor nog wel alle kanten op kan gaan. 
Ik hoop @Zwanger yes dat jullie kindje nog terugdraait naar aangezichtsligging. Komt vast goed! 

Ik ben nu 32 weken dus heb inderdaad nog twee weken om het aan te kijken hoor, dat scheelt! En de baby is heel actief dus wie weet schiet hij gewoon zo het bekken in met zijn hoofd :p

Spannend zwanger yes! Wie weet, komt het inderdaad nog goed ;) 
Hier ligt de baby al goed, hoofdje naar beneden. Bij de laatste controle afg vrijdag was het al aan het indalen. Gek idee wel, het komt allemaal steeds dichterbij!

Terug
Bovenaan