Uitgerekend eind mei/begin juni

@Santje We lopen aardig gelijk op. Ik ben woensdag 5 weken. Je hebt ook al wel een heel traject achter de rug zeg. Heb je ook clomid geslikt? Heel veel succes donderdag en hoop dat alles positief is.
@Avb89 hoever ben jij nu? 4 weken duurt nog best lang inderdaad. Toch lees je veel positieve verhalen. Ik had het er net met mijn vriend over, want die maakt zich ook zorgen.. Maar misschien zijn wij wel die geluksvogels die geen last van symptomen hebben, maar bij wie het wel gewoon goed gaat.

@sanne1979 Ja positief blijven is het beste, maar soms lastig omdat ik het er nog met niemand over kan hebben behalve mijn vriend natuurlijk. Heb jij dat niet? 
Wel spannend dat jullie het niet willen weten. Wij willen het wel weten.

Zo spannend allemaal! Vertellen jullie aan anderen al daa je zwanger bent? Ik heb het degebed verteld aan wie ik het ook ggelij zou vertellen als het mis zou gaan. Vind het fijn om open over mijn zwangerschap te kunnen praten met mensen die belangrijk voor me zijn :) En ik ben slecht in geheimen bewaren...

Zo spannend allemaal! Vertellen jullie aan anderen al daa je zwanger bent? Ik heb het degebed verteld aan wie ik het ook ggelij zou vertellen als het mis zou gaan. Vind het fijn om open over mijn zwangerschap te kunnen praten met mensen die belangrijk voor me zijn. En ik ben slecht in geheimen bewaren... ;-)

@jippie: Ik wil ook graag het geslacht weten :)

@jippie ik ben in de loop van deze week 5 weken volgens mijn berekening. Dan lopen we dus aardig gelijk op fijn! Ik had donderdag 20-9 wat bloed verloren misschien de innesteling dus miss ben ik nog wel korter. 29-10 krijgen wij de echo week eerder kon niet waren ze daar aan het verbouwen? maar dan ben ik misschien wel ruim 8 weken hopelijk kunnen we het dan goed zien is dit jullie eerste kindje? mijn vriend is is ook heel bezorgt zegt ook steeds dat ie het nog niet kan geloven zo leuk vind hij het. Ja ik hoop dat je gelijk heb dat we gewoon geluk hebben of het komt ook nog opzetten richting de 6 weken hoor je ook wel.

Wij willen het geslacht niet weten word een Verassing ?

[quote quote=10117384]Voor de meiden die in juni zijn uitgerekend; ik heb een besloten Facebookpagina gevonden.[/quote]
Daar wil ik wel in.?

Terug
Bovenaan