Uitgerekend eind mei/begin juni

Halloo,
Wat goed dat jullie het kolven door zetten! Hier heeft nooit iemand dat gedaan en dus ook nergens een ruimte voor dus twijfel zo! Voelt bezwaard als ik alles laat regelen en het achteraf helemaal niet werkt voor mij.
Aftellen zeg voor veel van jullie, heerlijk! Hopelijk gaat jullie kleine gauw nog wat koprollen zwanger Yes! 
Kunnen jullie trouwens zelf voelen wat waar ligt? Word er zelf niett wijs uit als ik hier langs het lichaampje ga. 

Hoii, 
Ja kolven is hier eigenlijk heel normaal, ik geloof dat 4 collega's (van de 10) dat hier gedaan hebben. Dus dat scheelt weer. Ik zou als ik jou was het gewoon regelen, omdat je daar recht op hebt. Mocht het niet lukken, tsja, dat is dan zo. 
Ik heb ook geen flauw idee wat waar ligt hoor! Maar nu ik weet dat het hoofdje beneden ligt, kan ik het wel een beetje plaatsen. Maar bijv het verschil tussen een stomp met de hand en een schopje van een voet kan ik al niet voelen. 

Haha nee ik ook niet. Ik dacht steeds een harde schop met een voetje te voelen, ook een klein bultje, maar de dag erna hoorde ik dus van de verloskundige dat daar het hoofd zit. Misschien voelde ik dat dan. Erg vreemd :p. maar mijn hele buik gaat vaak heen en weer dus waarschijnlijk zit alles steeds ergens anders of zo. Maakt niet uit ?

Ook geen idee hier. Nu ik een beetje weet hoe hij ligt (gelukkig head down) weet ik dat die harde bobbel ter hoogte van mn ribben zijn billen zijn maar verder lastig te voelen. Misschien komt dat nog!

Vorige keer lag hij met zijn hoofdje naar beneden en voelde ik dus inderdaad de hele tijd het schoppen van zijn voetjes. Toch heb ik het idee dat ons kindje ook alle kanten op beweegt en draait. Mijn buik gaat namelijk ook aan alle kanten op en neer. Sinds vandaag voel ik ook harde bultjes en dan schiet het ineens weer weg. Ik ga er vanuit dat het de voetjes zijn, maar.... zeker weten doe ik het niet. Volgende week een groei echo dus dan zal ik het wel weer horen. Ik moet wel zeggen dat ik ook sinds dit weekend een raar gevoel in mijn keel en slokdarm ofzo heb. Beetje branderig gevoel.. alsof er tegenaan geduwd wordt vanaf onder mijn ribben.
Wat goed dat jullie gaan kolven en dit ook aangegeven hebben. Ik ga geen borstvoeding geven, maar gelijk flesvoeding.

Mijn buik gaat ook ontzettend heen en weer (soms echt een flinke slag naar buiten, maar ook van links naar rechts een golfbeweging) en soms voel ik, vooral als ik mijn hand op mijn buik heb liggen, duidelijk iets kleins wat dan ook weer verdwijnt. Ik vind het heerlijk! ? Ik denkt dan dat dat een voetje/knie/handje is.. Lag hier twee weken geleden idd nog met hoofdje bovenin, maar er is steeds zoveel actie dat ik me niet kan voorstellen dat ie steeds opdezelfde manier ligt. Volgende week ook groeiecho, benieuwd hoe ie dan ligt ? 

Wat is het rustig op het forum. De week is weer voorbij en voor sommige komt het verlof nu echt dichtbij.. hoe is het met jullie??? 
Ik merk dat ik het nu allemaal wel wat zwaarder begin te vinden. Wat meer last van mn onderrug en ribben en buik. Het voelt nu ook alsof het gaat opschieten. Naam inmiddels bedacht, box vandaag gekocht, gordijntjes uitgezocht, eerste hydrofiel spullen besteld, maxicosi met onderstel eens in de auto getest. En ondertussen nog steeds een heel druk kindje in de buik.

Leuk zeg!
Wij hebben inmiddels het bed staan, een erg drukke baby, de baby was klaar. Verder ook zwaarder, ronder en onhandiger ;p. Snel moe qua lichamelijke dingen. En ik ben dus naar halve dagen gegaan en dat bevalt me heel goed, beter vol te houden zo. 

Terug
Bovenaan