Uitgerekend eind mei/begin juni

Haha nesteldrang... tsja... nog niet zo'n last van, maar komt misschien omdat ik nog werk... wat ik dan wel grappig vind is dat mijn vriend van de week na een bestelling die binnen kwam de spullen gelijk een plekje wilde geven en vroeg zullen we dit gelijk maar wassen? Dat ik zei nou dat hoeft nu nog niet hoor. Bij ons een beetje andersom dus..

Zoo ik ben vandaag verrast met een babyshower. Was erg leuk!! Hebben jullie die ook al gehad? Of verwachten jullie er 1? Hoe is het verder met iedereen?? Wij hebben morgen nog een extra groei echo om te kijken hoe het er nu voor staat.

Leuk jippie! Ik heb het met mijn eerste wel gehad maar verwacht ik nu niet hoor. 
Hier gaat het goed. Begin wel weer te twijfelen over de plek van de bevalling. Wilde eerst graag poliklinisch maar nu denk ik stel dat het snachts gebeurt en mijn dochter door kan slapen... Even met de verloskundige bespreken dus 
Verlof bevalt ook goed, beetje rust en wat beter lichamelijk vol te houden. 

Aah leuk een babyshower! Zou het onwijs leuk vinden maar ik reken nergens op. Mede omdat ik voor mn vrijgezellenfeest ook heb moeten vragen of men dat wilde regelen... Dus nee ik denk het niet.
@Jippie hoe was de groeiecho? Wij hebben die morgen. Leuk om hem nog even te zien voor hij echt komt straks!

Wat leuk een babyshower!
Succes en natuurlijk veel plezier voor diegene die nog een echo krijgen of hebben gehad.
Donderdag mijn laatste werkdag en dan officieel met verlof :) Het is wel echt snel gegaan, maar ook wel echt aan toe. Het word toch zwaarder allemaal. Ik merk het aan mijn handen en voeten hou wat vocht vast, zelfs in mn polsen. Hebben jullie dat ook? Leek mij wat vroeg maar het schijnt erbij te horen. 

@zwanger yes, ja op zich goed, buik en hoofd perfect, beentjes iets aan de kleine kant. Maar dat was niet erg maar kindje ligt in een stuit nu :-( baal ik ontzettend van... Echt duimen dus dat ie in de komende 1,5 week nog gaat draaien naar achterhoofdligging.
Geen last van vocht gelukkig, maar lijkt me wel vervelend Annnnemieke. Kan inderdaad een 3e trimester kwaaltje zijn helaas.

Terug
Bovenaan