Uitgerekend eind mei/begin juni

Heerlijk weer alles bij gelezen, gezelligheid!
HappyH, fijn zeg dat je eerste verlofdag al zo goed voelde. Geniet ervan voor de baby er is!
Zwangeryes, goed nieuws! Hopelijk blijft de baby zo liggen.
Hier ook eentje met hoofd naar beneden en daardoor weet ik dat ik dus elke keer aan een billetje zit te aaien en porren ?.
Voor de meeste nog maar kort werken denk ik? Hier nog 2 weekjes. 

Haha ja nu je het weet voel je ook wel het verschil tussen een voetje en billen. Ik moet ook nog 2 weken werken dus echt aftellen en aan het afronden nu.

Haha ja, kan t wat beter plaatsen ja.
oh heerlijk he, echt aftellen en de weken gaan al zo snel. Hoe verder richting het verlof hoe meer het besef is dat het wel lekker is, naar uit kijk en ook ergens wel aan toe ben.

Pfoe, ik ben nu 34 weken! Het schiet flink op! Nog 3 tot 8 weken en de baby is er!
Ik kan ook redelijk plaatsen waar de baby zit. Ook omdat ik soms keihard getrapt wordt en dan weet ik al dat dat door de benen komt :p heerlijk :p

Hi dames , iemand interesse in 216 sluitzegels ? Wij zijn geswitcht van geboorte kaartje en wil dus wat anders .. €15 incl post verzending :) stuur me even een mailtje bij interesse jpm.vanloon@gmail.com 

Helaas krijg ik t niet voor elkaar om een foto te plaatsen . Het is een grijze sluitsticker met de woorden HOERA ! En daar onder een blauw lijntje en een kleine ooievaar met een blauw tasje 
de sticker is 3 cm in doorsnede 

216 sluitzegels... Holy... Zoveel kaartjes ga ik niet sturen haha. 
Fijn zwanger yes dat het vanzelf is gegaan. Gewoon nu niet meer bewegen en stil blijven zitten. Niets aanraken en dan hopen dat ie zo blijft liggen hihi. Nee gekheid maar zal denk ik wel goedkomen nu!
Maar gaat snel he! Echt apart dat binnen aanzienlijke tijd die lieve baby's in onze armen liggen. Begin het wel ook echt spannend te vinden hoor! Ben nog wel relaxt maar wel lichtelijk spannend...

Haha ik denk ook dat ik aan 50 kaarten wel genoeg heb :p. En ik heb geen idee van jongen/meisje. Misschien voor iemand anders?
Ja het gaat snel nu, heeeeel fijn

Terug
Bovenaan