Vervelend is dat.. zo'n echoscopist kijkt natuurlijk echt naar het kindje en of dat allemaal goed is en niet naar de moeder en eventueel hoe dat dan verder moet. Maar dat is niet zo leuk als je je zelf zorgen maakt.
Een stuitbevalling is volgens mij lastiger als de voetjes naar beneden liggen. Maar dat zal de verloskundige vrijdag je vast wel vertellen. En het ligt er geloof ik ook aan hoe hij zijn hoofd houdt maar daar krijg je uiteindelijk misschien nog wel een echo voor.. Misschien draait hij voor die tijd nog wel.
Wel goed dat hij nog niet is ingedaald! Dan wordt het allemaal een stuk moeilijker. Maar ik kan me voorstellen dat het best een eng idee is, ik maakte me ook onwijs zorgen, maar de verloskundige zei al als hij laatst gedraaid was dan kan hij nog redelijk makkelijk zelf terug. Bij mij was dat gelukkig ook zo, hopelijk bij jou ook!
Versie zou ik wel proberen als het kan denk ik. Ligt je placenta in je rug? Hier doen ze een versie in het ziekenhuis, eerst controle van je kindje, dan draaien en dan nog een controle. Duurt dus wel eventjes. Maar de kans is wel groot dat hij uit zichzelf nog kan draaien nu geloof ik.