Uitgerekend eind mei/begin juni

Ik heb een verzoek gestuurd. Het heet “uitgerekend juni 2019”.
Ik zit al in een WA-groep van meiden van mijn vorige zwangerschap en dat zijn soms een paar honderd berichten per dag. 1 groep kan ik niet eens bijhouden hahaha... 

Hier ook weer een verassing, de eerste ook. Vond ik zo speciaal met de bevalling :) ik heb wel stiekem geprobeerd te kijken bij de 20 weken echo maar de echoscopiste echode netjes langs het geslacht :p.
Druk forum inderdaad, leuk.
Hier nog aan niemand verteld, pas na de eerste (termijn)echo.
Weinig klachten hoeft niks te betekenen. Ik had bij mijn eerste zwangerschap pas vanaf week 7 echt kwaaltjes als misselijkheid en pijnlijke borsten. Daarvoor alleen een menstruatie gevoel.
Nu was ik meteen al een soort van misselijk.
Santje je eerste iui raak, wat fijn, gefeliciteerd. Ook de andere nieuwe meiden gefeliciteerd!

@avb89 Het is inderdaad ons 1e kindje. Bij jullie ook? Ik heb vanaf januari clomid gebruikt en in april een bbz gehad waarbij een eileider verwijderd is. Vandaar dat ik ook zo onzeker ben. Maar we gaan duimen dat de 1e echo bij iedereen goed is?

ThnQ @Sanne en @zwangeryes stelt me enig sinds gerust over de kwaaltjes miss toch “geluk” tot nu toe dat nog nergens last van heb 

@jippie wat heftig! Snap dat je je zorgen maakt! Duim voor je.
ja het is ook ons eerste kindje nu 1,5 jaar geleden spiraal verwijderd en nu voor het eerst een positieve test.
Hoe oud zijn jullie, enz?
wij zijn 29 wonen samen en zijn 12 jaar bij elkaar en dan nu zwanger van ons eerste kindje ?
vind het echt heel speciaal kan niet wachten om het straks als alles goed is en gaat het van de daken te schreeuwen en het te voelen kijk er zo na uit.
ohja ik moet wel veel huilen om vanalles bij muziek of tv?

@avb89 bijzonder he zo'n 1e positieve test. Wij waren ook zo blij en wilden het ook gelijk zeggen. Maar we wachten tot onze 7 weken echo met vertellen. Wachten jullie ook tot na de echo? Wel leuk om manieren te verzinnen om het te vertellen. Weten jullie al hoe je dat gaat doen?
Mijn vriend is 28 en ik ben 32 en we zijn al ruim 10 jaar samen.

Goedemorgen meiden,
Wij wachten ook tot na de 1e echo met vertellen aan ouders en beste vrienden, hopelijk volgend weekend. Bij de vorige zwangerschap hebben we het gelijk aan onze ouders verteld, maar dat werd bij 8 wkn een miskraam. We waren namelijk met mijn ouders en zusje op vakantie en hadden mijn nichtje van 1 jaar een tshirtje aangetrokken met de tekst "ik ben misschien klein maar ik word wel grote nicht". Reacties waren toen heel leuk, maar ik denk dat we deze keer niets bijzonders doen. Hebben jullie al ideeën?
Als het goed mag gaan willen wij trouwens ook wel weten wat het wordt. Ik vind een verrassing heel leuk maar ben veel te nieuwsgierig.

Terug
Bovenaan