Uitgerekend eind mei/begin juni

@Vera daarom had ik van de week een 2e groei echo. Net bij de verloskundige geweest en alles besproken. Over 2 weken doen ze weer een groei echo om te kijken hoe zijn groei blijft gaan. Ze gaan mij anders niet te lang laten lopen. Verder zijn mijn bloeddruk en ijzerwaarde perfect en ligt het kindje goed. Voor jou allemaal nog wel spannend dus??! Ben benieuwd.
@zwangeryes wel fijn dat ie nu in ieder geval goed lag. Even spannend dus wat ie de komende tijd gaat doen! Komt vast goed!!
Welkom Daisy!

Spannend jippie! Je bent straks misschien nog eerder moeder dan je verwachtte. Nu eerst nog maar even proberen te ontspannen dan voordat je straks bijna geen verlof hebt gehad.. fijn dat alle andere waarden gewoon goed waren en het kindje goed ligt. Hoe ver ben je nu? Over 2 weken een week of 36?

Mijn zwangerschap verloopt tot nu toe goed. Ik heb wel bekkenklachten, maar dit had ik al voor dat ik zwanger was. Dit is namelijk mijn derde zwangerschap. Ik heb bekkenklachten gekregen met de tweede zwangerschap en dat is nooit overgegaan. Nu heb ik gelukkig wel balans gevonden, maar ik moet nog steeds regelmatig rusten en goed naar mijn lichaam luisteren. Ik zit ook al een tijdje in de ziektewet.
@Jippie spannend zeg! Ik vroeg me inderdaad af hoe ver je nu bent. Hopelijk kun je nog even genieten van je verlof. Gelukkig zijn alle waarden verder goed.   

Vandaag precies 32 weken dus ik moet nog even hoor? wel dus over een week verlof. En dus met 30 weken echo, nu met 32 weken en straks 34 weken weer. Opzich ook wel weer heel leuk, want maandag kregen we dus 2 foto's mee waarbij 1 foto helemaal van het hoofd was dus mooi plaatje. Ik maak me verder ook geen zorgen meer. We zien het wel en bereidden ons er wel op voor dat het waarschijnlijk eerder komt of gehaald wordt.
@ daiskuh dat is wel vervelend zeg! Heb je wel iets van therapie daarvoor?? En werk je nu helemaal niet meer of wat minder?

Spannend Jippie! Wel fijn dat je nu zo goed in de gaten gehouden wordt, dat zal allicht rust geven :) 
Welkom Daisy! Vervelend van je bekkenklachten! Bah, daar kan je je behoorlijk door beperkt voelen. Hoop dat t verder wel oké gaat! 
Hier even een flink aantal drukke dagen gehad met allerlei afspraken. Ook een mini-babyshower gehad met mn 2 beste vriendinnetjes, was heel gezellig. Goed verwend ook. Ik ga alweer richting de 36 weken, schiet echt enorm op!

Welkom Daisy! Vervelend van je blijvende  bellen klachten na je tweede! 
Spannend Jippie, zie je je kleine misschien wel wat weekjes eerder dan verwacht en weet je gewoon hoe je kleintje er uit zal zien en heerlijk al bij je kan hebben!
zo Happy, dat gaat al snel, ook voor jou nog maar heel eventjes. 
Hier alles prima. Het geboorte kaartje is volledig naar zin en klaar om afgedrukt te worden als alle info bekend is, ook fijn! Vanavond nog een controle met daarin een beval gesprek. Jeetje wat mag een zwangere, bevallende vrouw een wensen hebben zeg! Wel lastig want van veel denk ik ‘zie ik dan wel waar ik behoefte aan heb’. Zijn jullie al uit waar en hoe te bevallen?

Ja herkenbaar ikjijwij! Ik moet in het ziekenhuis bevallen wegens medische indicatie. Heb daar ook een voorgesprek gehad en mocht vanalles aangeven qua wensen. Toch laat ik t ook maar gewoon wat over me af komen hoor. Heb alleen een voorkeur qua pijnmedicatie aangegeven en de wens dat ze mij ten alle tijde betrekken bij alle besluitvorming. Mn partner weet mijn wensen ook en kan die ook verwoorden indien nodig. Ben benieuwd hoe t zal gaan!

Terug
Bovenaan