Uitgerekend eind mei/begin juni

@Veraa, spannend nog even dus, duimen mee dat hij vanzelf gaat draaien. Korte beentjes zegt gelukkig niet altijd wat maar alleen Roel van Velzen, hoe schattig!
@Tilipaa, ik zou gewoon de naam houden. Het gaat erom dat jullie hem leuk vinden toch! En dat anderen deze naam waarschijnlijk goed bij jullie vind passen kan ook alleen naar een fijne bevestiging zijn. 
Onze geboortekaartjes komen van Zojoann. Kan je kaartjes kant en klaar kiezen, bewerken of zelf ontwerpen. Aan prijs vergelijkbaar met andere sites vond ik.
Hier gisteren op controle geweest met beval plan. Stelt weinig voor vind ikzelf. Ze kijken en luisteren goed naar je wensen. Gelukkig sta ik er enorm open? Luchtig en realistisch in en zie ik alles dan wel. Dat maakte het al het halve werk zei de verloskundige. En onze kleine is ingedaald!!! Fijn idee!
Tot een enorme verrassing kom ik thuis in een vol huis. SUPRISE!!! Babyshower ?super leuk en totaal onverwachts. Dat uk gewoon niks door had zeg?

Leuk ikjijwij een babyshower!
Veraa logisch dat je even niet hebt gekeken. Fijn dat je kindje nog niet is ingedaald en zo beweeglijk is en veel vruchtwater heeft .dan heb je inderdaad best grote kans dat de baby gewoon terug draait! En anders een versie. Ook fijn dat dat nog een optie is. Zal wel goed komen uiteindelijk :) 

Wat leuk dat we allemaal zo dicht bij elkaar zitten! Wel spannend zo voor iedereen.
Wij hebben onze kaartjes bij Poobies besteld. Nog niet echt besteld, maar ze staan klaar om te bestellen. Ik heb daar zelf een kaartje ontworpen. En volgens mij is het qua kosten een beetje hetzelfde als de rest. 
Ik zou het laten bij de naam die jullie hebben. Alleen als je twijfelt omdat je een andere naam mooier vindt, dan zou ik wisselen. Ik zou niet voor je omgeving gaan wisselen anders krijg je later spijt. 
@vera wat ik begrijp heb jij ook last van bekkenklachten. Wat vervelend zeg! Was je er al mee bekend of is dit gekomen dat je verder in de zwangerschap bent? Gelukkig beperkt het je nog niet! Goed luisteren naar je lichaam.. Al weet ik dat het moeilijk is. Is dit je eerste zwangerschap? 

Ja zwanger yes ik houd ook hoop!! Maar heb me wel echt emotioneel veel te druk gemaakt hierover merk ik. Stom eigenlijk maar hoop gewoon op een goed einde!
En Daiskuh idd bekkenklachten maar wel pas sinds de zwangerschap. Wel gestart bij 12 weken al en toen lang weinig last gehad nadat ik zwangerfit ben gaan doen (sporten). Maar nu weer terug dus dinsdag naar de fysio. Eerste zwangerschap inderdaad. En bij jou? Hoe is het bij jou gekomen? 

Veraa snap ik hoor! Ik maakte me ook ontzettend druk en ging opeens heel erg tegen de bevalling op zien. Het kan natuurlijk altijd een keizersnede worden maar gepland leek me verschrikkelijk omdat ik er dan zelf niet voor kon werken .slaat natuurlijk nergens op.. maar gelukkig zit voor jou ook alles mee qua omstandigheden voor nu zelf draaien en een versie. Vervelend hoe dat opeens je zwangerschap overschaduwd hè.. hopelijk is het bij de volgende controle gewoon weer een goede ligging!
Ik heb vandaag een tens besteld. Iemand ervaring mee? Kreeg het van mijn verzekering vergoed en ik ben wel erg benieuwd of dat inderdaad de weeën iets minder pijnlijk maakt.. ik hoop het!

Bedankt voor jullie reacties, mooi unaniem ook haha! Voorlopig houden we de naam maar zoals hij is en wie weet schiet er nog iets anders te binnen de komende weken. 
Van de tens heb ik wel gehoord, maar geen ervaring er mee. Ik ben ook wel benieuwd naar reacties!
Ik ga duimen dat al jullie baby’tjes netjes met de koppies naar beneden gaan liggen! Hier draait tante Pollewop nog steeds vrolijk in de rondte, maar ik ben pas 31+2 dus dat mag ook nog lekker.

@tulipaa, gewoon bij de naam blijven :) blijkbaar zal het zo moeten zijn! Als veel mensen die naam noemen. Wel toevallig zeg! Ben nieuwsgierig wat de naam nu is, maar dat horen we tzt vast! Wij hebben de namen ook al een tijdje. 2 namen per geslacht zelfs, en we kiezen na de geboorte op gevoel. 
@zwangeryes, geen ervaringen met de tens maar ik hoor er goede verhalen over! Dus gewoon uitproberen! 
Hier vandaag weer controle gehad. Mijn bloeddruk was flink gestegen maar nog niet zorgelijk. Maak me er zelf wel een beetje zorgen over. Maar denk dat met rust nemen ik al een hoop kan doen. Heb vorige week griep/infectie/hooikoortsaanval gehad dus ik vermoed dat mn lichaam nog druk hiermee doende is.. ook privé is er even wat gaande. Volgende week vrijdag maar zien of het weer gezakt is. Verder was alles weer prima, baby is goed ingedaald en lag lekker beweeglijk te zijn tijdens de echo :) 

Goedenavond allemaal, 
Afgelopen periode heb ik jullie allemaal stiekem, samen met mijn vrouw weliswaar, gevolgd. Durfde als man zijnde niet echt mee te praten over onze zwangerschap. Maargoed nu doe ik het toch maar...
Als eerst iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Mijn vrouw is in verwachting van een tweeling, twee meiden en uitgerekende datum is 15 juni. 

Nou waarom ik vandaag toch iets ga schrijven/vragen is omdat wij vandaag controle hadden in het ziekenhuis. Daarbij "zouden" wij ook onze geboorteplan doornemen met de gynaecoloog. Eenmaal bij de gynaecoloog werd ons geboorteplan gepresenteerd alszijnde "Is dit jullie eerste zwangerschap?" "Mooi! Ligt kind 1 in een hoofdligging?" "Mooi, klopt het dat kind 2 in stuitligging ligt?" "Okay dan gaan we jou in week 37 inleiden en daarbij krijg je een ruggenprik." "Tijdens de bevalling kan het wat druk zijn op de kamer omdat we wat artsen in opleiding dan hebben." Geheel geschokeert dat ons niets werde gevraagd maar voornamelijk opgelegd was dit verre weg een geruststellende gynaecoloog. Gelukkig hadden we ons huiswerk gedaan en hadden we een geboorteplan ogesteld, die vandaag meteen weer in de prullenbak is beland. 

Nu las ik dat jullie over de TENS hadden en daar komt het. Mijn vrouw wilt eigenlijk helemaal geen ruggenprik maar het liefst de TENS. Heeft iemand hier ervaring met pijnstillers bij tweelingen? En volgende vraag, is het mogelijk om een gynaecoloog te weigeren tijdens de bevalling? 
Wellicht overrompel ik jullie met mijn aanwezigheid en is dit niet gewenst maar dat lees ik vanzelf wel. 

Alvast een fijn weekend allemaal

Gr. Fam Lammies :p 

Terug
Bovenaan