Uitgerekend eind mei/begin juni

Ik ga er eens naar kijken veraa! Ik word hier wel echt gek van :p. Even een uurtje naar buiten met m'n dochter en ik moet echt weer naar de wc. Moet sowieso meer naar de wc natuurlijk.. 
Ik heb net baby in een droom ritme binnen gekregen! Had dreumes in dromenland voor mijn eerste dochter maar ik hoop nu toch dat deze baby wat eerder beter slaapt. Paar handvatten zijn dan heel welkom! Ben erg benieuwd naar het boek! :) En verder hoop ik stiekem dat dit gewoon een natuurtalent is qua slapen ;)

Iedereen bedankt voor jullie advies. We hebben besloten om het bij de volgende controle het aa  te kaarten. Wie weet dat onze kleine Yang zich heeft bedacht en net als haar zusje goed gaat liggen... En dan is het allemaal niet meer nodig haha. 

Succes allemaal met jullie zwangerschappen. ?

@lammers het is dus vanwege de combinatie tweeling en stuitligging dat ze er extra hulp bij willen hebben? En dat ze het eerder willen inleiden? Ik zou sowieso jullie gevoel bespreken hoor! En eventueel bespreken waarom ze bepaalde dingen nodig vinden. Stuitligging is natuurlijk wel meer risicovol dan achterhoofdsligging voor de baby dus als dat de reden is dat ze er extra mensen bij moeten hebben en dat ze dat qua bezetting zo moeten plannen omdat natuurlijk bevallen anders onverantwoord is dan kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar gewoon bespreken, daar komen jullie het verst mee

Ik had gereageerd, maar dit is niet doorgekomen zie ik. 
Ik heb geen ervaring met de tens, maar wel ervaring met een morfine pompje. Niet gepland om pijnbestrijding toe te passen, maar op dat moment voelde het voor mij goed. Ook nadien geen spijt van. Je voelt de weeën wel, maar de pieken zijn er dan af. Ook met persen voel je wel alles, maar dit vind ik niet erg. 
@Veraa.. De klachten zijn bij mij gekomen voordat ik zwanger werd van de tweede. Ik kreeg klachten, maar ik dacht dat dit aan mijn houding lag. Waarschijnlijk zijn mijn bekken scheef gaan staan tijdens de bevalling van de eerste en dit is er pas uitgekomen toen de eerste zwaarder werd en ik dus klachten kreeg. En toen ik zwanger was van de tweede werd het heel duidelijk. Deze klachten zijn wel gebleven, maar wel stabiel. Mijn hormonen hebben erg veel invloed op bekkenklachten. Ik hoop na deze bevalling weer sterkte worden, zodat ik minder klachten heb.
@lammers goed jullie gevoel volgen! Sterkte met alles! 

Vervelend de bekkenklachten Daisy .. lijkt me erg lastig, met tillen inderdaad ook. 
Ik heb tijdens mijn eerste bevalling ook een morfinepompje gekregen. Fantastisch vond ik dat toen :p. Maar ben als de dood voor naalden dus wil het liever niet als het niet hoeft 

@zwanger yes, eerste kindje ligt netjes en hopelijk blijft ze ook zo loggen. Kindje 2 ligt in een stuit en die zou nog kunnen draaien. We hebben sowieso extra mensen op de kamer tijdens de bevalling omdat het een tweeling is. Naast de standaard bezetting die nodig is, krijgen we te maken met allemaal extra artsen in opleiding. Dus totale bezetting plus van iedere arts een in de opleiding wat best behoorlijk is, maar dat moeten we even bespreken. 

@Daisy dat is fijn. Dat is ook iets waar mijn vrouw naar zoekt. En deze willen we ook proberen als alternatieve optie voor de ruggenprik. 

Nou ik ben benieuwd wat er uit het gesprek komt Lammers! Naast alle extra mensen nog meer extra mensen zou mij ook te veel zijn als het niet nodig is. 
Morfinepomp haalt inderdaad de scherpe randjes van de weeën af, erg fijn als het echt te veel is. Ik moest aan de weeenopwekkers (misschien als jouw vrouw ingeleid moet worden zij ook?) En bij dat infuus konden ze meteen de remifentanyl doen. Dus maar 1 infuus .dat was fijn . Met persen heeft het geen zin meer, dus bij mij zetten ze hem toen uit. Dan is het ook uit je bloed als het kindje er is . En uit het bloed van de baby dus ook en dat vond ik belangrijk. Ik werd er wel een klein beetje suf van, maar dat kwam ook door de vermoeidheid misschien. Viel tussen de weeën door in slaap, maar dat deed ik al een soort van voor de remifentanyl 

Ik weet trouwens niet of ik het al had gezegd. Maar wij hebben onze kaartjes bij Poobies besteld. Daar heb ik onze andere geboortekaartjes ook besteld. Goede service en qua prijs ook goed. Je kunt daar bestaande kaartjes bestellen of zelf ontwerpen. 

Terug
Bovenaan